Epitaph skrev:
RoWi skrev:
Totalt kommer det nog tyvärr kosta runt 1500 spänn att byta display och yttre skal, mjukvaru felet *den låser kamera och liknande* kommer att åtgärdas på Garanti, jobbar med detta varje dag så.. Gå tillbaka till butiken så fixar dem det!
Va? menar du att hans mobil blir fixad på garanti för att han tappade den i marken? Isf. blandar du nog ihop garanti och försäkring.
Du missuppfattar lite här...
1500:- för att fixa displayen som ja pyntar upp sj, mjukvarufel har de varit sen ja fick
den å de ska/hoppas ja gå på garantin.
Polarn har samma problem med sin c702:a.
Å en sak till..ja tappa den inte i marken...den gled ur fickan i bilen när ja satt ner å åkte ner emellan
sätet å tröskeln!
Din hemförsäkring ska täcka sådant så hör med försäkringsbolaget, dock blir det väl självrisk på en tusenlapp kanske men det kan det ju vara värt.
Mja ja vet inte, dels bor ja hemma än
å sen kan man ju höra med tele2 å sen vilket som
är smidigast, men tack för tipset ändå
Har du råd att tanka med dagens bensinpriser.. Har du nog råd att fixa en mobil
Mjo, lägg till då att ja pendlar 6 mil om dagen till jobbet..
Varför inte gå till tele2 och lämna in den och få den lagad för kanske 5-600kr? ^^
Har fått en ny telefon via hemförsäkringen.. morsan råkade tvätta den i tvättmaskinen så vi sa att jag hade badat med den till försäkringsbolaget och dom gick på det. Dom kollade hur mycket luren va värd sen efter det fick jag välja på typ 6 lurar och jag valde k750i, sen fick jag betala mellanskillnaden och några hundra i självrisk.
Så det är inget jag tipsar om ^^ gå häldre till Tele2 och få den lagad..
Kommer att ringa tele2 imorgon å tänker lämna en rapport här i tråden mina vänner