3120
Sök

Bultcirkel "Passat"

1 785 Inlägg
5 augusti 2008
Trådstartare
Någon som vet vilken bultcirkel "Passat -92" har?

5 Bultar men vilka andra bilar har samma bultcirkel som "Passat"?

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

164 Inlägg
5 augusti 2008
Jag tror det är 5/114 Men jag är inte 100% säker, Men det e bara åka till närmaste däckverkstad imorgon och kolla, Dom brukar ha kataloger med allt sånt i.

Kalaskillen
246 Inlägg
5 augusti 2008
På din är de 5/100 tror jag, men är inte alla äldre (innan 97) passater fyrbultade?

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!

Eigenbrötler
1 237 Inlägg
5 augusti 2008
Streammen skrev:
På din är de 5/100 tror jag, men är inte alla äldre (innan 97) passater fyrbultade?

inte vr6 smile

1 785 Inlägg
6 augusti 2008
Trådstartare
Solstice skrev:
Streammen skrev:

inte vr6 smile

Precis. Jag kan intyga att det är 5 bultar.

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

1 785 Inlägg
6 augusti 2008
Trådstartare
Ordningsmannen skrev:
Länkar en bultmönster guide:
http://www.adde.dk/manualer/bultmonster.pdf
Mvh

5/100 enligt listan, tackar

Sök