3163
Sök

Udda stolklädslar? rosa,silver etc...

8 Inlägg
12 augusti 2008
Trådstartare
Jag undrar vart man hittar rosa bilklädslar? alternatift andra udda roliga färger,silver,guld. mönster på? som INTE kostar hela lönen.
Har kollat på nätet men dom som finns e fult röda eller randiga :S
Är inte så insatt i bilvärlden än så alla tips e välkomna,skriv gärna svar till min sida .

Ska styla min tigra tänkte jag. (typiskt tjejigt ha ha)

www.maniacracing.se
494 Inlägg
12 augusti 2008
vill du ha nya Stolar så har ridetech fått in en ny som är rosa/vita http://www.ridetech.se
Tror att biltema har rosa klädsel till bilen micro kan med ha
Jag har svart och "silver" från biltema

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se

8 Inlägg
12 augusti 2008
Trådstartare
ok,ska kolla upp de=) min dröm tigra ska helst va svart o rosa stylad,men har sett en metallic rosa på nåt forum som va så underbart het smile men svarta e me snyggt om man stylar inredningen me lite rosa.

123 Inlägg
12 augusti 2008
http://www.artex.se/ ev. att dom har där.. Hinner inte kolla själv^^

7 100 Inlägg
12 augusti 2008
micro har ju nå rosa överdrag!
sen kan dom ha på blueride.se ochså!
där har dom även den här rattmuffen smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/27938/9209/27938-60159.jpg

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

48 Inlägg
12 augusti 2008

48 Inlägg
12 augusti 2008
Som sagt innan av "bmx"   Micro       http://www.micro.se/preview/product?id=4489
Senast redigerat av Hugo544 (12 augusti 2008)

8 Inlägg
12 augusti 2008
Trådstartare
tack för tipsen!!  visste inte alls att dom hade sånt. jula klädseln va ju klart snyggast (me ok pris)  tråkigt att allt ska va så dyrt som man vill ha tongue
jag har redan en svart rattmuff me lite lurv bara, men den rosa va ju porrigare he he smile

2 337 Inlägg
12 augusti 2008
Jag äger den rosa klädseln från Jula, köpte den i halvårs-förlovningspresent till frugan. Var faktiskt förvånansvärt snygg. Och satt ganska bra på mina stolar iaf. Kompletterade med likadan rattmuff, med det går ju fan inte att köra med rattmuff. Tacka vet jag min nakna läderkringla.

Annars har Micro en lurvig Playboyklädsel i svart/rosa, har jag för mig.

8 Inlägg
12 augusti 2008
Trådstartare
he he blev hon glad då?smile
men passar de då? jag har en opel tigra, e kanske aningens mindre stolar i dom eller standard?
jag har beställt två klädslar o en rattmuff mest för att de matchar! smile ja tycker oxå de e bättre o köra utan faktist, de e mest lite läckert me färg bara.

2 337 Inlägg
12 augusti 2008
Jovars, hon blev väldigt nöjd big_smile Skulle tro att de passar även i Tigran, är ju standardstorlek på dem så... tror t.om. jag har sett en Tigra (eller iaf liknande bil) med samma klädsel, så det ska nog funka. Hoppas det blir bra! smile

8 Inlägg
12 augusti 2008
Trådstartare
liten fråga bara, ja beställde på jula postorder,o valde kontant betalning,men sen stod de shenker privpak....vad menas? kommer dom te dörren o bankar på o lämnar lådan manuellt? smile o ja betalar cash direkt,eller får jag en faktura?   ......

kåt, glad och otacksam
132 Inlägg
12 augusti 2008
Jag vet att jag såg svart/rosa överdragsklädslar med tribal mönster eller alternativt nåt drakmönster på mekonomen när ja köpte till min vinterbil förra året. Kan ju va värt att kolla upp om dom har kvar

Den modige svensken knyter näven i fickan och betalar snällt!
Varför köper man en högerstyd bil av en modell som finns som vänsterstyrd?
www.draminbil.nu

2 337 Inlägg
12 augusti 2008
anneheterhon skrev:
liten fråga bara, ja beställde på jula postorder,o valde kontant betalning,men sen stod de shenker privpak....vad menas? kommer dom te dörren o bankar på o lämnar lådan manuellt? smile o ja betalar cash direkt,eller får jag en faktura?   ......

Gissar på att det kommer till dörren, så var det iaf med JetPak när jag jobbade där. Och kontant betalning borde innebära att du betalar cash när du får prylarna i handen. Annars kan det ju vara att man betalar direkt via hemsidan, men det verkar du ju inte ha gjort wink

Sök