Tjena! jag har precis köpt en peugeot XR, det är min första bil smile (fick ite tag på en 205 GTI:( ) jag vet att ljudet blir mö grymmare om man setter i en sportluft filter. Porblemet är att jag kan inte så mycket sådant... så jag undrade om ni kunde hjälpa mig . skulle värkligen uppskatta om någon kunde berätta och lägga upp lite bilder på hur man setter ditt ett sportluftfilter smile. och om ni är ricktigt snälla skulle ni även kunne ge mig lite förslag på vad man kan göra med en 205 XR big_smile. Tack så jätte mycket i förhand// Erik
Att sätta dit ett sport filter är lika enkelt som man tror. Tar bara bort luftburken o smäll på ditt nya filter på röret som leder till burken o vattenklämma. Eventuellt adapter platta om det behövs men tror ej det.
Att sätta dit ett sport filter är lika enkelt som man tror. Tar bara bort luftburken o smäll på ditt nya filter på röret som leder till burken o vattenklämma. Eventuellt adapter platta om det behövs men tror ej det.
Välkommen till Garaget. Vi har dock regler för forumet. Kolla igenom de, och framför allt rubriksanvisningarna innan du gör ett nytt försök med din fråga.
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."