3156
Sök

SE C902 tråden

OEM <3
6 957 Inlägg
26 augusti 2008
Trådstartare
Ja har en sån, fast den är på lagning!
Ngn mer som har sin på lagning eller annat kul?
Den suger eller hur?

OEM <3

200 Inlägg
26 augusti 2008
luktar lite ironi här...hmmhmm

Studerande
727 Inlägg
26 augusti 2008
onödig tråd kanske? yikes

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

OEM <3
6 957 Inlägg
26 augusti 2008
Trådstartare
maccswe skrev:
luktar lite ironi här...hmmhmm

Då lukta du rätt wink Starta en "Mobiltråd" vet ja, där kan vi diskutera de mesta
Såsom de finns "Datortråden" "Mctråden" etc.

Inget illa menat big_smile

*LÅS TRÅD*

OEM <3

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
26 augusti 2008
Hmm, det är altså fler än jag som får den att hänga sig... =/

OEM <3
6 957 Inlägg
27 augusti 2008
Trådstartare
xXchamXx94 skrev:
onödig tråd kanske? yikes

Ungefär lika onödig som dina varit! Sen så får du väl fatta ironin!!

Hmm, det är altså fler än jag som får den att hänga sig... =/

Uppdatera den, mjukvarufel.
Ska tydligen hjälpa, min är på lagning nu efter att ja tappa den roll
så dom fixa detta oxå
Senast redigerat av Bjork (27 augusti 2008)

OEM <3

Zephyr Tattoo Jönköping
254 Inlägg
27 augusti 2008
Inga probs med min... och knappsatsen har man nästan vant sig vid oxå efter två månader.. tongue

Saab
344 Inlägg
27 augusti 2008
tappade med min, dagen efter jag köpte den, tappade den ungefär från midje höjd, ner i mattan, sprack i displayen i högra hörnet wink jätte kul tongue  hade tur att den inte gick sönder i "inneskärmen" skulle bli bra mycket dyrare att reparera , 500:-  får jag betala nu smile

konstiga är att jag har tappat den ett antal gånger senare rätt ner i sten golv osv, ingeting har hänt,  känns som det va spänning i skämen eller något smile

876 Inlägg
27 augusti 2008
hur är den förövrigt? är det nått att ha? har funderat på att köpa en sådan. smile

96 Inlägg
27 augusti 2008
Har haft min drygt 3 månader nu och har inte haft några som helst problem. Och som sagt, knappsatsen vänjer man sig vid efter ett tag.

OEM <3
6 957 Inlägg
28 augusti 2008
Trådstartare
keffy89 skrev:
tappade med min, dagen efter jag köpte den, tappade den ungefär från midje höjd, ner i mattan, sprack i displayen i högra hörnet wink jätte kul tongue  hade tur att den inte gick sönder i "inneskärmen" skulle bli bra mycket dyrare att reparera , 500:-  får jag betala nu smile

konstiga är att jag har tappat den ett antal gånger senare rätt ner i sten golv osv, ingeting har hänt,  känns som det va spänning i skämen eller något smile

Min sprack i högerhörnet oxå, vart på lagning i 1 månad nu...vart sjutton är den mad
Men samma där, min gled ur fickan i Saaben några gånger och inget hände..men när ja
låna mammas merca å den gled ur, ja då paja den ju... hmm

hur är den förövrigt? är det nått att ha? har funderat på att köpa en sådan

I funktionsväg är den som alla SE, väldigt lätt
Sen att den e skitsnygg är väl bara ett stort plus tongue

De enda (som även nämns här) är ju knappsatsen som man behöver träna sig lite på tongue

OEM <3

876 Inlägg
28 augusti 2008
okey, blir nog en sådan när det är dags att byta. Den e riktigt snygg smile

Lidhultare.
325 Inlägg
28 augusti 2008
ah, har med en c902, tycker den funkar utmärkt och har inte strulat, det ända jag inte riktigt tycker om är väl som tidigare nämnt, knappsatsen, den känns trög att trycka på o det är alla knappar!

bra kamera, bra högtalare, och som vanligt sony ericssons menyer är bäst!

-Twiajävlen-

726 Inlägg
28 augusti 2008
har en c902, mikrofonen trasig samt att den dör med jämna mellan rum, får man ta ur batteriet sen vänta en stund å sätta i den igen...

1 582 Inlägg
28 augusti 2008
Har en C702 vissligen ingen C902, men dom är ganska så lika funktionsmässigt och jag tycker att den suger stenhårt, knapparna är kassa, folk försvinner när man pratar med dom, mobilen hakar upp sig och startar om sig. Har uppgraderat till den senaste mjukvaran men det har tydligen inte hjälpt. Beställde idag via jobbet en Samsung SGH-F480 "Touchwiz" finns nog ingen skönare telefon i dagsläget, beställde även en en Samsung SGH-U700EVO fast till bruden big_smile
Senast redigerat av LIVINL0UD (28 augusti 2008)

Sök