Riktigt snyggt. Har du för mycke fritid. Dåhar du bott i garaget senaste månaderna då. Hoppas allt går vägen.ska bli kul att se bilen när den blir klar.........
Riktigt snyggt. Har du för mycke fritid. Dåhar du bott i garaget senaste månaderna då. Hoppas allt går vägen.ska bli kul att se bilen när den blir klar.........
tja kul att du tycker de blev snyggt, för mycket fritid, hmm både ja o nej, man får ta sig tid vettu jepp de är nästan så man skulle börja sova där med faktiskt hehe =P
ja fan de ska nog allt gå vägen, känns bra. ska jobba på som fan så ja kan ställa ut den på Emmaboda 16maj..
Tjena!! Jag måste säga FY FAN va snyggt det blev Micha.... Jag är jävligt grymt imponerad.... Färgen var riktigt schysst..... Måste väl kännas skönt att har fått den lackad nu????
Tjena!! Jag måste säga FY FAN va snyggt det blev Micha.... Jag är jävligt grymt imponerad.... Färgen var riktigt schysst..... Måste väl kännas skönt att har fått den lackad nu????
Topp betyg....
Keep on Roling my friend
tackar Matte kul att du är impad hehe =P känns riktigt bra att fått färg på bilen, blir eventuellt färg på lite delar idag med