Hejj, din OSTBÅGE Haha ! Riktigt bra grejjerna blev Kommer ut o hälsar på nån dag, kanske imorn lr på fredag. Hör av mig först i vilket fall. Mycket bra jobbat, och bra blev det *Tummen upp* Hejj hejj !
jävligt nice kan knappt bärga mig tills den blir klar
hehe tackar tutan
Linusj skrev:
Fyfan va snygg den blir! Gillar verkligen färgen!
Taaack kul att färgen går dig i smaken med =P
V3TT4N skrev:
Hejj, din OSTBÅGE tongue Haha ! Riktigt bra grejjerna blev smile Kommer ut o hälsar på nån dag, kanske imorn lr på fredag. Hör av mig först i vilket fall. Mycket bra jobbat, och bra blev det smile *Tummen upp* Hejj hejj !
Ostbåge kan du va själv =P jo dom blev riktigt bra med färg på gör så, JB skulle ev komma förbi oxå under helgen...
Har följt den här tråden i tysthet alldeles för länge nu.
Det ser underbart snyggt ut de här!
hehe jaså? trevligt som f*n att du följer bygget och riktig kul att du skriver din första kommentar nu då =P fortsätt gärna skriv o läsa., de är bara trevligt
Tjena!! Fan va snyggt det blev Micha... Gillar färgen starkt skall du veta..... Jag får ta å komma ut någon dag nästa vecka.. Är inte hemma i helgen.....
älskar den där färgen alltså! jisses. montera ihop nu och ge oss helhets bilder:)
Montering kommer ske inom en snar framitd, o lite sneakpeak-bilder ska vi väl ordna, men helhets bilder blir de inte förs än efter premiärvisningen !!
Thias_81 skrev:
Tjena!! Fan va snyggt det blev Micha... Gillar färgen starkt skall du veta..... Jag får ta å komma ut någon dag nästa vecka.. Är inte hemma i helgen.....
Bra jobbat..
Tackar får se kanske du kan få kika ut, blir snart permanent besöksförbud därute