Den
6 september blir det bilutställning på stora torget, mitt i sveriges närmaste stad. Pris för
people’s choice kommer att delas ut och viss underhållning erbjuds på scenen. Runt torget finns gott om matställen och de shoppingsugna (eventuella respektiven?) kan ägna sig åt sådant.
Detta är första träffen jag anordnar och tillsammans med en god vän har jag fått ordning på det mesta. Tillstånd är ordnade, torgscenen är bokad, eluttag finns, lokaltidningarna vill skriva om spektaklet och eftersom träffen äger rum mitt i stan kan jag vid hyfsat väder garantera rikligt med åskådare. Nu hänger det bara på er, kära utställare.
Vill DU ställa ut din bil på ENA-träffen är du hjärtligt välkommen att anmäla dig via formuläret på hemsidan. Det går även bra att skicka mail till
anmalan@enabilfoto.se. Skriv vad du heter, bilens märke och modell samt lite sammanfattande info om den. Bifoga även mer än gärna ett par bilder, alternativt en länk till exempelvis din Garaget-sida. Självklart är det konstnadsfritt att både ställa ut och besöka träffen.
Klockan 10.00 bör alla vara bilar vara klara att visas upp på sina tilldelade platser. Torget är vårt från
klockan 08.00 på morgonen, så det finns tid för förberedelser.
Efter prisutdelningen får de som vill deltaga i ENA-träffens hyrkart-race (2st kval och en final på 10 varv) på enköpings motorstadion. Detta kostar 250kr (ordinarie pris 370kr) per person och banan är bokad klockan 17.00-18.30.
Har du frågor eller förslag får du hemskt gärna ta upp dem i denna tråd, alternativt skicka dem till
info@enabilfoto.se. Tack så hemskt mycket!