3287
Sök

Vad tycker ni om dörrvakterna på krogen????

blacken
12 februari 2009
Jag har inga problem med dörrvakter, om man nu till nöds skulle vilja gå på krogen och det står en dörrslusk utanför, så går jag inte in på den krogen, utan väljer en annan som inte har en massa hormonstinna och anabolpreppade poliswannabee:s utanför...

741 Inlägg
12 februari 2009
Var inne i öltältet en kväll och hade precis beställt en öl, går runt för att leta efter mina polare eller någon man kände var ganska mycket folk där inne, var lite småfull så man vimmlar runt och rätt som det är så ser jag en gubbe kanske 50 bast liggandes på marken och ser ut att ha fått ett knytnäves slag i ansiktet, jag tittar självklart ned och tänker vad fan som hänt det står redan flera personer runt han också, rätt som det är så kommer en vakt bakifrån och slår till mig stenhårt med armbågen och sen stirrar han på mig med en mördarblick, jag tittar på han frågandes säger inget för jag ser vad han vill, han stog bara och väntade på att jag skulle säga något småspydigt så han skulle få slänga ned mig på marken eller kasta ut mig, jag säger inget och går därifrån för man var så tillräckligt nykter så man insåg att det är nog ingen idé att argumentera med han..

Var iofs ganska längesen nu runt 1-2 år sedan precis fyllt 18 men det är enda gången jag träffat på en dryg vakt annars brukar dem vara trevliga eller neutrala..
Senast redigerat av Joo (12 februari 2009)

RS
886 Inlägg
12 februari 2009
dåliga vakter tyder på att dom e olämpliga för jobbet. Dom kanske ska ha ett jobb där dom inte behöver jobba med människor.

Focus RS

Mästare
2 947 Inlägg
12 februari 2009
decib3L skrev:
Om man skriver ett inlägg med enbart stora bokstäver så blir det stor bokstav före varje ord när inlägget är "skickat".

DET MÅSTE JAG TESTA.

edit: du ljög.
Senast redigerat av KimVsWorld (12 februari 2009)

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

3 714 Inlägg
13 februari 2009
Ordningsvakter aka Lingonpoliser finns det ju gott om men dom flesta jag stött på är trevliga iallafall här i stan smile

men sen finns det såna där kaxiga vakter med tyvärr....

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

typ..eh..va?
582 Inlägg
13 februari 2009
Sam176 skrev:
Jag har inget emot dörrvakter, de gör bara sitt jobb men det är klart att rötäggen finns.

//Sam

Fast så är det med dom flesta, ingen har någon emot någon som bara gör sitt jobb, men när man själv drabbas så hatar man dom tongue

"Nej nej, jag har inget emot parkeringsvakter, dom gör ju bara sitt jobb, och hur skulle det se ut om alla parkerade som dom ville"
Nästa dag sitter det en lapp i vindrutan på sin egen bil och då:
"Jag hatar parkeringsvakter!"
tongue

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

Sök