Var inne i öltältet en kväll och hade precis beställt en öl, går runt för att leta efter mina polare eller någon man kände var ganska mycket folk där inne, var lite småfull så man vimmlar runt och rätt som det är så ser jag en gubbe kanske 50 bast liggandes på marken och ser ut att ha fått ett knytnäves slag i ansiktet, jag tittar självklart ned och tänker vad fan som hänt det står redan flera personer runt han också, rätt som det är så kommer en vakt bakifrån och slår till mig stenhårt med armbågen och sen stirrar han på mig med en mördarblick, jag tittar på han frågandes säger inget för jag ser vad han vill, han stog bara och väntade på att jag skulle säga något småspydigt så han skulle få slänga ned mig på marken eller kasta ut mig, jag säger inget och går därifrån för man var så tillräckligt nykter så man insåg att det är nog ingen idé att argumentera med han..
Var iofs ganska längesen nu runt 1-2 år sedan precis fyllt 18 men det är enda gången jag träffat på en dryg vakt annars brukar dem vara trevliga eller neutrala..
Senast redigerat av Joo (12 februari 2009)