3230
Sök

Vad är viktigast tycker ni?

Rörpulare
1 453 Inlägg
11 juni 2008
Sleeper smile Go No Show helt klart iskallt! bara prestanda!

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

Sleeper
3 084 Inlägg
11 juni 2008
Det viktigaste på en bil är ju en asgrym motor bra väghållning sen ska den helst vara ful smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

44 Inlägg
11 juni 2008
Utseendet.
Ser bara löjligt ut när nån unge kommer i sin honda civic och pumpar för fulla muggar. Musiken är såklart nåt tuggumitechno.

12 086 Inlägg
12 juni 2008
Hehetsintrycket!

Jag vill ha en bil som ser bra ut, går bra och låter bra!

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
12 juni 2008
Vlado skrev:
Utseende med stil:P gillar inte pokémonbilar   (gömmer sig bakom en buske) big_smile

Helt i min lije!
t.ex en tuggummifärgad Golftrea med bautakjolpaket, kromade m3-speglar, kromfälgar, japsdämpare, neon överallt och uppkapade hål i huven. Sen en baslåda som stånkar ut fjortispop... Helst en CL på 90 hk. Jösses, finns inget värre! yikes (Finns en här i byn) lol
Ligger ungefär på samma nivå som en rondellsänkt, sönderraggad 740.. USCH!

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

508 Inlägg
12 juni 2008
En bil som är billig i drift och ändå har lite under huven man vill ju inte tanka flera gånger på en vecka tongue
Senast redigerat av Volvo glidaren (12 juni 2008)

Sök