2662
Sök

Ipod nano har hängt sig!

2 751 Inlägg
27 oktober 2007
kattn skrev:
n0b0dy_ skrev:
Menu+Mitten i 5 sekunder

TACK!!!! big_smile

Det funkade faktist, hade tydligen inte testat detta tongue

Tack igen smile

hehe no problems big_smile

Who Djaa bless no man curse

1 Inlägg
30 januari 2008
kattn skrev:
n0b0dy_ skrev:
Menu+Mitten i 5 sekunder

TACK!!!! big_smile

Det funkade faktist, hade tydligen inte testat detta tongue

Tack igen smile

Exakt samma sak hände mig och exakt samma sak tänkte jag nyss. Tack för hjälpen!

29 Inlägg
30 januari 2008
Ett litet tips, skit i iTunes.. Jag hatar skiten, bara krånglar för mig..
Här har du ett gratis program som är enkelt och stabilt

http://www.ephpod.com/

smile

3 235 Inlägg
30 januari 2008
Gå tillbaka till stället du köpte där du köpte den.

Jag jobbar med elprodukter (reklamation), och vi får ofta Ipod och andra MP3 spelare som hängt sig.
I några fall kommer de tillbaka med uppgraderad software, men oftast byter verkstan ut hela Ipoden.

Gå tillbaka och kräv en ny. Tror det är 48 timmars regel, om produkten man köpt visar sig vara defekt inom 48 timmar, har man rätt att få en ny...

3 120 Inlägg
30 januari 2008
engolf skrev:
Gå tillbaka till stället du köpte där du köpte den.
Gå tillbaka och kräv en ny. Tror det är 48 timmars regel, om produkten man köpt visar sig vara defekt inom 48 timmar, har man rätt att få en ny...

Om en vara du köpt visar sig vara defekt har du rätt att få den reparerad eller utbytt om det inte är mer än 2 år från köptillfället.cool

1 Inlägg
29 juni 2008
hjälp mig!! ( OBS AR UTOMLANDS)

fick en ipod nano 4G i julklapp, och nu har den borjat krangla! Den har hakat upp sig en gang i last lage men da fick jag lata batteriet ladda ur och sedan funkade den som den skulle men nu ar den helt cp. Flog igar och den hakade upp sig flera ganger strax innan landning var detta, och sedan pa kvallen sa hakade den upp sig mer och mer kan inte ga in pa bilder eller musik den vagrar vissa nagot och nu kan jag inte fa i gang den overhuvudtaget. finns det nagon som kan hjalpa mig med min cp ipod?? obs garantikvittot fick jag aldrig de ar borta enligt personen som gav mig presenten.

8 156 Inlägg
29 juni 2008
Har du läst igenom tråden? Många bra tips där.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Sök