3241
Sök

Varför dessa bilder?!

454 Inlägg
31 mars 2006
Trådstartare
näe kanske inte.. smile

Maizer
31 mars 2006
hellen_tt, jag tycker du också ska stå i för små hotpants och puta med rumpan! wink haha nejdå men jag har verkligen inget emot de som har såna bilder, tvärtom! Bilar och brudar hör ihop! big_smile

454 Inlägg
31 mars 2006
Trådstartare
Maizer skrev:
hellen_tt, jag tycker du också ska stå i för små hotpants och puta med rumpan! wink haha nejdå men jag har verkligen inget emot de som har såna bilder, tvärtom! Bilar och brudar hör ihop! big_smile

HAHAHA den risken e extremt liten! wink

42 Inlägg
1 april 2006
heLLen_TT skrev:
Maizer skrev:

"Extremt liten" men det finns en chans;)

454 Inlägg
1 april 2006
Trådstartare
vtec_jonas skrev:
heLLen_TT skrev:
Maizer skrev:

ehhh.... nej, d e inte en möjlighet alls då! låter d bättre?! wink

Maizer
3 april 2006
heLLen_TT skrev:
vtec_jonas skrev:
heLLen_TT skrev:

Neej för fan låt oss hoppas! wink hehe

1 414 Inlägg
4 april 2006
heLLen_TT skrev:
När jag skrev denna tråd, hade jag kollat på flera tjejers bilar här på garaget å sett att många av dom hade kanske en eller två bilder på sin bil å kanske dubbelt så många bilder på sig själv i diverse olika poser!

Då reagerade jag å skrev inlägget..

min åsikt i d hela kan man ju läsa lite bakåt i tråden...

Jag håller med dig fullständigt, det får inte bli något snyggast.se eller vad det nu heter av garaget.org, samt en sak till som är rätt patetiskt är alla barnsliga kommentarer man ser att tjejer får när det nu förekommer en bild av dom med bilen eller hur det än nu må vara.

Bra tråd!
Mvh Tim

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

454 Inlägg
4 april 2006
Trådstartare
Maizer skrev:
heLLen_TT skrev:
vtec_jonas skrev:

Neej för fan låt oss hoppas! wink hehe

Haha.. d skulle väl va för d då! wink

454 Inlägg
4 april 2006
Trådstartare
Founder skrev:
heLLen_TT skrev:
När jag skrev denna tråd, hade jag kollat på flera tjejers bilar här på garaget å sett att många av dom hade kanske en eller två bilder på sin bil å kanske dubbelt så många bilder på sig själv i diverse olika poser!

Då reagerade jag å skrev inlägget..

min åsikt i d hela kan man ju läsa lite bakåt i tråden...

Jag håller med dig fullständigt, det får inte bli något snyggast.se eller vad det nu heter av garaget.org, samt en sak till som är rätt patetiskt är alla barnsliga kommentarer man ser att tjejer får när det nu förekommer en bild av dom med bilen eller hur det än nu må vara.

Bra tråd!
Mvh Tim

Precis.. smile

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
4 april 2006
jag tycker det är helt OKEJ at tha bilder på sig själv.. är väl trevligt att veta hur personen ser ut som man pratar med.. och vem som kör bilen.. skilnad om man BARA har bilder på sig sj det är ju fel.. men 1-2st är väl helt ok tycker jag .. försåtr inte ens att folk orkar tänka på om det är fel eller rätt är väl upp till var och en om man vill ha en bild på sig sj eller ej?? sluta bry er så jävla mkt hobby poliser.. inte för att va taskig men ni ärsäkert sånna som alltid säger vad andra gör fel och är fel vad det än gäller.. om jag vill ha en bild på mig sj så har jag det och om inte så skiter jag i det.. sluta lägg er i

Bmw osv..

454 Inlägg
4 april 2006
Trådstartare
UseDubbelTurbo skrev:
jag tycker det är helt OKEJ at tha bilder på sig själv.. är väl trevligt att veta hur personen ser ut som man pratar med.. och vem som kör bilen.. skilnad om man BARA har bilder på sig sj det är ju fel.. men 1-2st är väl helt ok tycker jag .. försåtr inte ens att folk orkar tänka på om det är fel eller rätt är väl upp till var och en om man vill ha en bild på sig sj eller ej?? sluta bry er så jävla mkt hobby poliser.. inte för att va taskig men ni ärsäkert sånna som alltid säger vad andra gör fel och är fel vad det än gäller.. om jag vill ha en bild på mig sj så har jag det och om inte så skiter jag i det.. sluta lägg er i

Jag håller som jag tidigare sagt med om att d e trevligt om man får se hur personen ifråga som äger bilen ser ut! har inte sagt något annat! d jag har syftat på är att jag inte tycker att garaget ska bli nya snyggast.se eller ja allt d där.. garaget e en bil sida, tycker därför att d ska va bilder på bilar å inte människor!

Sen tycker jag inte att du ska bli sur eller upprörd på nåt sätt! Detta är ett öppet forum, å folk får säga va man tycker å tänker.. detta gjorde även jag när jag hade sett ett par för många rumpor ist för bilar...........

Så om inte du kan säga din åsikt utan att kalla andra för hobby poliser eller bli otrevlig mot en som har en annan åsikt.. så kanske d e du som inte ska "lägga dig i"...?

Tilläggas bör ju oxå att jag ALDRIG sagt att man INTE får ha bilder på va man vill..! jag sa MIN åsikt i d hela.. inget annat, jag va ju uppenbarligen inte ensam om den åsikten heller!

305 Inlägg
4 april 2006
Är det så att man tycker bilderna inte hör hemma där så är det ju bara att raportera till crizz(stavar han så?).
Har för mig om att det finns lite regler om detta presis som mycket annat som gnattas flitigt på detta forum.

Sen tycker jag attt om man är med lite på ena hörnet så gör inte det något men som sgat var så vill man ju se bilar på bilderna eller något som har med biln att göra smile

Ha de

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
5 april 2006
heLLen_TT skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Detta är ett öppet forum, å folk får säga va man tycker å tänker..

jag sa MIN åsikt i d hela.. inget annat,

Samma här sa bara vad jag tyckte......

Men men förlåt för att jag blev lite upprörd är bara allmänt irreterad idag tyvärr.. men jag står fortfarande för det jag skrev tidigare..

Bmw osv..

454 Inlägg
5 april 2006
Trådstartare
Dirq skrev:
Är det så att man tycker bilderna inte hör hemma där så är det ju bara att raportera till crizz(stavar han så?).
Har för mig om att det finns lite regler om detta presis som mycket annat som gnattas flitigt på detta forum.

Sen tycker jag attt om man är med lite på ena hörnet så gör inte det något men som sgat var så vill man ju se bilar på bilderna eller något som har med biln att göra smile

Ha de

Har aldrig påstått nåt annat! smile

454 Inlägg
5 april 2006
Trådstartare
UseDubbelTurbo skrev:
heLLen_TT skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Detta är ett öppet forum, å folk får säga va man tycker å tänker..

jag sa MIN åsikt i d hela.. inget annat,

Samma här sa bara vad jag tyckte......

Men men förlåt för att jag blev lite upprörd är bara allmänt irreterad idag tyvärr.. men jag står fortfarande för det jag skrev tidigare..

självklart, man ska få säga sin åsikt, men vareför bli otrevlig mot nån annan som har en annan åsikt.. d blir ju bara tråkig stämning! smile

sen har ju den här tråden fått nytt liv igen.. jag skrev detta i september förra året.. å många bilder på tjejer har ju faktiskt försvunnit.. men tilläggas bör ju fortf att jag inte sagt åt NÅN att ta bort, eller jag vill inte rapportera till chrizz osv.. varför skulle jag göra d när jag bara ville få igång en diskussion å fick d..

Sök