2923
Sök

vill koppla in min mp3 spelare till min bilstereo ... VAD HETER SÅNNA KABLAR?!?!

1 Inlägg
9 juli 2008
Trådstartare
jag undar bara vad den där kablen heter som man kan använda sig av att koppla in mp3 til bilstereon???

Random Hero
4 047 Inlägg
9 juli 2008
aux kabel. med 3.5 mm kontakt

Dog food lid. Backwards

801 Inlägg
9 juli 2008
Den Kabeln Heter Aux-kabel!!!!!!!!! Finns Att Köpa I Alla Affärer!!!!!

666 Inlägg
10 juli 2008
"bilsterion" är en ganska vagt begrepp, det finns sterios som har 3,5mm input, då räcker det med en hörlurssladd med hane i bägge ändarna för att koppla in den. Sen finns det sterio med USB osv... Min pioneer så har jag en sladd kopplad till CDväxlaren/AUX ingången, på Lådan har jag sedan RCA utgångar, där kopplade jag in en RCA sladd och löddade fast en hona som jag monterade i facket framför växelspaken, lite luddig förklaring... men som sagt vilken sterio å sånt har du?

//Silver

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
10 juli 2008
silverbird skrev:
"bilsterion" är en ganska vagt begrepp, det finns sterios som har 3,5mm input, då räcker det med en hörlurssladd med hane i bägge ändarna för att koppla in den. Sen finns det sterio med USB osv... Min pioneer så har jag en sladd kopplad till CDväxlaren/AUX ingången, på Lådan har jag sedan RCA utgångar, där kopplade jag in en RCA sladd och löddade fast en hona som jag monterade i facket framför växelspaken, lite luddig förklaring... men som sagt vilken sterio å sånt har du?

//Silver

Sant. Olika tillverkare har olika lösningar.
Min Sony har RCA rakt in som AUX.....

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

Sök