2959
Sök

Hål i torpedväggen Saab 93

369 Inlägg
18 augusti 2008
Trådstartare
Vet inte var jag ska peta i denna tråden men lägger den här iaf big_smile
Jag ska dra lite kablar till min baslåda.. Men nu är frågan.. är det någon som vet var det finns förborrade hål i torpedväggen på min saab 93 aero -02a? Vill helst hitta ett förborrat hål så man slipper borra själv och så att rosten kmr efter ett tag? roll

Mvh Robin! cool

åh va man myser, när turbon den pyyser =)

91 Inlägg
18 augusti 2008
På min 900 så fanns det ett hål i området under bromsservon, där lyckades jag dra min strömkabel o det var 35 kvadrat så hålet räcker ju till:D Har för mig att det satt en gummiplugg som jag pillade bort.
Lycka till!
Mvh

369 Inlägg
18 augusti 2008
Trådstartare
Ordningsmannen skrev:
På min 900 så fanns det ett hål i området under bromsservon, där lyckades jag dra min strömkabel o det var 35 kvadrat så hålet räcker ju till:D Har för mig att det satt en gummiplugg som jag pillade bort.
Lycka till!
Mvh

okejokej smile var drog du ut kablen sen inne i bilen?

Filkörning?
852 Inlägg
18 augusti 2008
Ordningsmannen skrev:
Lycka till!
Mvh

ge dig inte på det hålet för det var @#£¤....  cp mycket skit i vägen bakom pedalerna o sånt...

ta och dra genom på passagerar sidan istället... ta samma genomföring som den grova kabelstammen.
fick utan större problem igenom en 30 kvadrat där. dessutom så är det perfekt att dra under listen på den sidan då det redan e förberett smile

369 Inlägg
18 augusti 2008
Trådstartare
Portal skrev:
Ordningsmannen skrev:
Lycka till!
Mvh

ge dig inte på det hålet för det var @#£¤....  cp mycket skit i vägen bakom pedalerna o sånt...

ta och dra genom på passagerar sidan istället... ta samma genomföring som den grova kabelstammen.
fick utan större problem igenom en 30 kvadrat där. dessutom så är det perfekt att dra under listen på den sidan då det redan e förberett smile

Hehe okejokej.. Låter bra får nog bli det smile tack för tipset.. Men det sega är att jag hade tänkt dra ström till en av knapparna vi lyset för ska sätta dioderna vid dimlyset på seperat knapp oxå.. hmm :S så det får nog bli båda delarna lr ngt  Men tack för tipsen ! smile

Sök