3368
Sök

Villka gör kan fixa en billig alu adapter ??

Sir
201 Inlägg
31 augusti 2008
Trådstartare
Jag har suttit och ritat upp en adapter till mitt insug som passar volvo spjället som Street performance säljer på sin sida för eftermarknadssprut.

Vet ni någon som kan ta fram dessa billit?

är det fler som är i behov av en Adapter från Volvo spjällen till A4 T insug så kan ni la höra av er så kanse man kan göra några fler för att få ner priset lite..

https://www1.garaget.org/gallery/archive/2065/447573_821yqp.jpg
adapter volvo till Audi
Senast redigerat av Palander (31 augusti 2008)

Audi Power ..
Audi A4 T 370hk.+

Mästare
2 947 Inlägg
31 augusti 2008
Får jag bara fråga en sak: Har du Windows 98?

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

Sir
201 Inlägg
31 augusti 2008
Trådstartare
nej  xp på den bärbara som AutoCad ritningen är ritad med .. även xp på denna som jag kör hemma ..? VAdå då?
Senast redigerat av Palander (31 augusti 2008)

Audi Power ..
Audi A4 T 370hk.+

Forummoderator
10 576 Inlägg
1 september 2008
Fixa aluminiumet och gå in på närmsta skola som pysslar med CNC.  Här i stan finns ett gymnasium som gärna hjälper till.  Bra med övningar ur riktiga världen och inte bara exempel tycker dem...

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

CNC-fräsare
117 Inlägg
1 september 2008
Kolla med torpis förslag. Brukade jämt komma in gamla surbubbar som ville ha en massa skit gjort.. Brukade få en bullpåse som betalning.. (Dom med blåbärsfyllning är poppis)

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
1 september 2008
eller kontakta kuhlin på zatzy.com han jobbar med fräsa o svarva och hjälpt många bilbyggare i sverige, håller till i göteborg.

Sir
201 Inlägg
2 september 2008
Trådstartare
Okej. Ja jag har Ju Östrabogymnasiet som borde kunna fixa detta kanske.. får ta en sväng förbi där i morgon då..  tongue

Audi Power ..
Audi A4 T 370hk.+

CNC-fräsare
117 Inlägg
2 september 2008
Säg till hur det gick sen!
Om det blir lite lugnare på jobbet kanske jag får tid att göra den om det är så :p

Ingen himmel är så blå som min
2 976 Inlägg
2 september 2008
Palander: Hänger du inte på NA? Där va en nyligen i A3 (gamla) - delen som ville ha grejer att göra i svarv/fräs... Hör med honom...

/Mattias

Sir
201 Inlägg
2 september 2008
Trådstartare
Okok-- Morsan som är beredare hjälpte till att rita upp det på AutoCAD och hon hade tydligen bra kontackter på en hel del maskinverkstäder då hon anlitar en massa sånna här runt för sinna projekt på Junoverken. Så hon lämna över ritningen till nån maskinverksta i Lysekil så det årdna sig nog.

Audi Power ..
Audi A4 T 370hk.+

Sir
201 Inlägg
2 september 2008
Trådstartare
Allså bilden är tagen med förgranskningen i AutoCaden och sedan PrintScn Så allt som syns på bilen är i AutoCad programet utom startmenyn längst ner som är det ända som syns från xpen.

Audi Power ..
Audi A4 T 370hk.+

Sök