3086
Sök

krångliga växlar

4 Inlägg
3 september 2008
Trådstartare
vi hade 3 bilar den ena började rulla ner på den ena bilen och bakom där stod min mazda och fick hålla uppe dem och nu e  mina växlarna int som dem ska dem går int å få ur ibland nån gång får jag int i 1,3,5 ibland funkar dem hur bra som helst och det e bara 1,3,5 som krånglar
e det nå som kan komma på va det kan vara

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
3 september 2008
Låter som IF reklamerna hmm

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

Servicerådgivare
715 Inlägg
3 september 2008
Elvisracer skrev:
vi hade 3 bilar den ena började rulla ner på den ena bilen och bakom där stod min mazda och fick hålla uppe dem och nu e  mina växlarna int som dem ska dem går int å få ur ibland nån gång får jag int i 1,3,5 ibland funkar dem hur bra som helst och det e bara 1,3,5 som krånglar
e det nå som kan komma på va det kan vara

kolla vajern om du har vajer på bilen..  ena vajern styr ju 1-3-5    o den andre 2-4-R...

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_

403 Inlägg
3 september 2008
Det är stag på den.
Senast redigerat av GripenT16 (3 september 2008)

542 Inlägg
3 september 2008
är mekanisk överförning på dom så det är inte vajrar. låter som växelådshaveri på gång

är väldigt vanligt med växelåds haveri på mazda 626
Senast redigerat av mazdalover (3 september 2008)

4 Inlägg
3 september 2008
Trådstartare
det brukar ju int komma till och från när det e växellådan ? det va nån som sa det

4 Inlägg
3 september 2008
Trådstartare
det e ju det att dem e ju hur bra som helst när dem väl funkar

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
3 september 2008
mazdalover skrev:
är mekanisk överförning på dom så det är inte vajrar. låter som växelådshaveri på gång

är väldigt vanligt med växelåds haveri på mazda 626

nu behöver du inte överdriva..har själv haft fyra 626:or och inte något växellådshaveri..
min pappa som har varit mazdamekaniker i över 30 år kan inte säga att det är vanligt..
men att få tre ton i baken kan nog flytta på lite grejer i lådan på vilken bil som helst.

4 Inlägg
3 september 2008
Trådstartare
jo det e sant maximus men vet du om det e som kompisen sa att när det e växellådsproblem så går det inte över till och från utan att det e och blir värre?

403 Inlägg
4 september 2008
Ingen som har en extra låda liggandes??

Sök