3732
Sök

Benbrytarklubben, för oss som har brutit ett eller fler ben i kroppen.

Sleeper
3 084 Inlägg
12 oktober 2008
#41
Rushman skrev:
ironhead skrev:
Sushikocken skrev:
jävla veklingar jag har inte brutit nått... eller jo kanske en nagel en gång smile
du böla och visa  din  brutna nagel för mamma eller
haha precis, testa nåt annat än datan så händer det nog grejer me dig me Daredevil.
Knäskålen ur led 2 ggr... crossåkning/kille med bandy klubba.
2 spruckna revben... ramla ner från en lyktstolpe på fyllan/påbackad av en gaffeltruck.
Sen har tå å och finger gått av oxå... sparka en byrå/crossåka 
Foten blev kajko en gång oxå, vet inte om de va av eller en spricka... åkte med en bil som stanna tvärt i en sten
Bröt benet när jag var liten oxå förresten, ramla nedför en trappa.
Kör motocross spelat hockey tills 17 (vägde förövrigt ca 45kg då rätt lite i bjun/A-lag) och fotboll till 17 så jag står fortfarande kvar vid mina ord smile jag har kört åt helvete blivit mos många ggr men jag är gjord av stål (tror jag tongue)
Senast redigerat av Sushikocken (12 oktober 2008)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

26 Inlägg
17 oktober 2008
#42
Spricka över fotknölen. (Isklump möter fotpinne medelst fot)
Ben i handen. (Hand möter vägg. Vägg vinner)
Hälen.  (Jag blev lika förvånad som ni. 4cm diagonalt över hältappen/hälen. Balkonghopp. Gravity is a bitch)
2 st revben. (skadan har inte läkt ihop helt bra, så jag har i skrivande stund haft revbensbrott på samma ställe 4 ggr. Första gången var då jag vurpade med en 125cc på grusväg. Vägen svängde, det gjorde inte jag)
Benflisor i foten. (Snöskotervurpa. Lyckades med konststycket att få foten in mellan boogey-hjulen)

Avslutar med ett sprucket kindben. (Ölkasse möter ansikte. Ansikte vinner men värker som s*tan)

"With a gun barrel between your teeth, you speak only in vowels"

590 Inlägg
17 oktober 2008
#43
Bröt lillfingret för ett bra tag sedan. (fotboll) smile haha


1 353 Inlägg
17 oktober 2008
#44
spricka i fotknölen, fick det när jag var yngre och ute och sprang i skogen ;P (orientering)

och har brytit nyckelbenet och fått axeln ur led på vänster sida,  åkte snowracer i en skidbacke och gjorde ett hopp, ett _stort_ hopp!
ca 2 meter högt och 4-5 meter långt tongue, var inte beredd på att flyga så mycket, så fick framåt vikt/lut i luften, och när jag landade så tog jag emot mig med spikraka armar..
det gick inge bra ^^

There's no replacement for displacement


Sök