3162
Sök

SHOWRESULTAT möjligt även utan kunskap av glasfiber TIPS!

troll
18 Inlägg
3 januari 2009
Trådstartare
ni kan inte plasta och vill inte lära er heller för det är skitgöra, men ni vill ha cool form och look . Enda man behöver nu göra är beställa en och lacka i bilens färg. Med tur finns det färdigt till er bil. Fanns inte till min dock sad  men prova lyckan på Dalhems hemsidan där fanns till en drös med bilar bashållare i glasfiber allt från GOLFAR till japs osv

här är en från Dalhems : bashållare till två basar , från fabrik är dom anpassade exakt efter bil
http://62.181.75.60/GetImage.aspx?ImageGuid=afad5ba2-0182-4694-8def-9b340109c37a

Läckert som tusan

jag behandlar er som ni behandlar mig OM OCH OM OCH OM OM OM OM IGEN
upp till er inte till mig, jag är snäll innerst inne. men dummar ni dummar jag!!!!

1 634 Inlägg
3 januari 2009
Kommer ju ändå bli ett jäkla jobb då man måste bygga baslåda bakom som passar perfekt. Men visst, skiter man i att starta stereon när folket tittar så kan det väl se fräckt ut :p

Numera Saab 9-5 Aero -00

troll
18 Inlägg
3 januari 2009
Trådstartare
vet inte om de låda, eller om de gjort/format där inne att de enkelt bygga låda typ sneväggar.golv och rygg

eller om vilda BENNY bara köper ett par chrome färgade basar made in kina och poppar lite lagom som det är bara  SHOW som sagt inget annat. Intresserade får höra av sig till Dalhems. Jag har ingen aning om hur det är och blir osv

upp till er inte till mig, jag är snäll innerst inne. men dummar ni dummar jag!!!!

1 634 Inlägg
4 januari 2009
Nä klart du inte har nån aning, du e ju bara ett troll som stryker omkring. wink
Senast redigerat av andreas_gbg_ (4 januari 2009)

Numera Saab 9-5 Aero -00

troll
18 Inlägg
4 januari 2009
Trådstartare
andreas_gbg_ skrev:
Nä klart du inte har nån aning, du e ju bara ett troll som stryker omkring. wink

vad är troll med detta? rekommenderar show prylar bara , olagligt eller?

Sök