Att trimma en Bmw med sugmotor ger sällan mer än ett par hästar för ett par tusenlappar. Väldigt dyra hästar så att säga Satsa på en 530D istället i så fall, 184hp i de årsmodeller du skriver och med turbodiesel som går att trimma en del. Men personligen föredrar jag de raka sexorna...
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
*******' Det blev lite fel. Om du ska trimma den då kan jag inte rekommenderar en automat men en manuel som blir mer leksak, Som trimm har du 530 med turbo eller bytta databox mot trimmbox för ca 5.000:-, bytta fjäder mot sport fjädrar, lätt att köpa, bräddare fälgar och mer, det berör på hur mycket du vill satsa på.
nä inge turbo tängte er på nå chipp eller liknade då denna ska va mer orginal +några hk mer vill man ju ha
Det finns med turbo som original men diesel.
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
*******' Det blev lite fel. Om du ska trimma den då kan jag inte rekommenderar en automat men en manuel som blir mer leksak, Som trimm har du 530 med turbo eller bytta databox mot trimmbox för ca 5.000:-, bytta fjäder mot sport fjädrar, lätt att köpa, bräddare fälgar och mer, det berör på hur mycket du vill satsa på.
nä inge turbo tängte er på nå chipp eller liknade då denna ska va mer orginal +några hk mer vill man ju ha
Att trimma känna ju ganska meningslöst. Man brukar generellt räkna med att varje extra hk kostar ca. 1000 kr på en sugmotor. BMWs större sexor är riktigt fina motorer redan original och det enda jag tycker kan behövas är ett lite mulligare avgassystem, men då för ljudets skull
Att trimma känna ju ganska meningslöst. Man brukar generellt räkna med att varje extra hk kostar ca. 1000 kr på en sugmotor. BMWs större sexor är riktigt fina motorer redan original och det enda jag tycker kan behövas är ett lite mulligare avgassystem, men då för ljudets skull
SKIT I MILEN! eller ja om den gått 10 000 eller 15000 spelar mindre roll, kolla ägarantal, ålder på folk som ägt den, servicebok och var den servats...kolla även skicket...en lågmilare kan vara mer slut än en som gått betydligt mer...allt är relativt. Som vicco nämner också...det är köparens marknad! tokpruta!
sen en sak till...inge plast på bilen förutom origanldelar! styla en bmw för mig är att sänka den, tona rutorna o någon halvmörk nyans, på med en uppsättning matchande fälgar..inge kromtjafs! Det räcker gott och väl!
sen en sak till...inge plast på bilen förutom origanldelar! styla en bmw för mig är att sänka den, tona rutorna o någon halvmörk nyans, på med en uppsättning matchande fälgar..inge kromtjafs! Det räcker gott och väl!
tängte mer på angeleyes sett bmw som haft rosa och blå sett riktigt nice ut håller me bmw ska va orginal
sen en sak till...inge plast på bilen förutom origanldelar! styla en bmw för mig är att sänka den, tona rutorna o någon halvmörk nyans, på med en uppsättning matchande fälgar..inge kromtjafs! Det räcker gott och väl!
Så sant, cromade m3 speglar och lexulsysen på en bmw får mig att se rött!
Kan ju säga så mycket som att ska du ha 2 barn i bilen och bra lastutrymme så ska du skippa E46 modeller.. (316, 318, 320, 325, 330) dessa har inget stort bagage. Tillomed större i min E36'a än vad det är i dom.