We offer the following shipping options: Note: Shipping charges are subject to change due to which region of the state the item is sent to. Hawaii,Puerto Rico, Alaska and Canada Please add anywhere to $100-$200 shipping charges on items over 10lbs
We offer the following shipping options: Note: Shipping charges are subject to change due to which region of the state the item is sent to. Hawaii,Puerto Rico, Alaska and Canada Please add anywhere to $100-$200 shipping charges on items over 10lbs
Det borde du ju kunna fjäska dig till, Hur jobbigt är det för dem att skicka det med UPS? Och då kan det vara framme inom 24h
Kollat om dom inte kunde skicka vingen med UPS då? Det ska ju egentligen inte vara några problem för dem.
Testade ju att skicka ett mejl, men kom ett svar tillbaka inom 2 sek att det inte funka, nå errorskit, dubbelkollade adressen, men iofs kan jag ju testa igen men..
Annars kan du ta hem vingen genom ett svenskt företag som importerar prylar. Jag tog hem motorhuv, vinge m.m till Camaron från summit genom gotrading. Det kan du ju testa
Annars kan du ta hem vingen genom ett svenskt företag som importerar prylar. Jag tog hem motorhuv, vinge m.m till Camaron från summit genom gotrading. Det kan du ju testa
Tack för förslaget, men brukar inte sånt ta upp emot några månader?
Försökte mig på ebay ändå, och betalat nu för en kouki vinge från japan för 1973 kr, ska komma inom 4-5 arbetsdagar men säljaren skrev att de kan ta lite längre tid beroende på custom clearence? kan inte engelska vidare bra, så vad är clearence? och hur lång tid brukar det ta ca?
Försökte mig på ebay ändå, och betalat nu för en kouki vinge från japan för 1973 kr, ska komma inom 4-5 arbetsdagar men säljaren skrev att de kan ta lite längre tid beroende på custom clearence? kan inte engelska vidare bra, så vad är clearence? och hur lång tid brukar det ta ca?
Customs clearance = Förtullning. Där kikar dom på hur paketet är adresserat, innehållsdeklaration o.s.v.. Saknas detaljer kan dom börja fråga mottagare och avsändare o jiddra, då tar det mer tid.
Customs clearance = Förtullning. Där kikar dom på hur paketet är adresserat, innehållsdeklaration o.s.v.. Saknas detaljer kan dom börja fråga mottagare och avsändare o jiddra, då tar det mer tid.
Tackar, hoppas alla detaljer är med då, orkar inte vänta flera månader
Nu när vi ändåså är igång me engelska lektionen kan ja också fråga va han menar me detta? ja fråga va han mena engång, så fick ja detta tillbaka, fattar fortfarande ingenting så va menas me de här?
"I am not sure about you country custom policy but most of my customer in europe they ask me to mark as a gift on invoice on item box to save custom duty"
Han fråga alltså om han ska märka paketet som en gåva förstår ja, men varför? och vad är custom duty?