Vissa bilder var bra och vissa inte. En del är oskarpa och en del med tråkig eller rörig miljö. Bild 6 är på en skadad fälg (har han inga utan fälgskrap?). Sen på bild 13 & 14 ser det ut som han är på väg att köra in i väggen. Jag är absolut ingen fotograf utan detta är bara saker jag kom att tänka på när jag såg bilderna. Bilen skulle nog se bättre ut med en sänkning som någon sa tidigare plus att vingen förstör hela bilen. Hade sett mycket bättre ut med en originalvinge. Sen är det galet snyggt med guldfärgade fälgar på vit bil.
Hmm.. mycket negativt. Men tar inte illa upp då alla har olika smaker och åsikter. Om bilderna kan jag inget annat säga än att jag är nöjd. Men angående sänkning så kommer det förmodligen inte ske då den faktist inte är så jäkla hög som det ser ut på bilderna. Har problem redan som det är nu med en del vägbulor. och på en sånhär bil som inte är till för att ligga å glida med utan att användas så tycker jag inte det spelar så stor roll. det samma gäller fälgarna!
Blev lite mer negativt än det var tänkt. Men bilderna överlag är riktigt fina och även bilen. Med att köra in i väggen menar jag att däcken är ställda mot väggen. Ser konstigt ut.
Blev lite mer negativt än det var tänkt. Men bilderna överlag är riktigt fina och även bilen. Med att köra in i väggen menar jag att däcken är ställda mot väggen. Ser konstigt ut.
Det är lugnt. alla har olika åsikter och rätt att uttrycka sig. Tanken med dom bilderna var för att man skulle kunna se fälgen bara. det är allt. Och sen angående vingen, har själv även funderat en hel del på den. Men det är inte prio 1 just nu då mycket annat måste ordnas. Men tvekar lite för varför ska min GTR se ut som alla andras