2599
Sök

Angående; Friday Night Meet 10/7

69 Inlägg
9 juli 2009
Åker från sollentuna så finns det nån som inte hittar så kan jag möta så kan man åka tillsammans till parkeringshuset hojta till bara(kan träffas nån annanstans oxå)

Team Night Meet
217 Inlägg
9 juli 2009
Trådstartare
Kul att du kommer förbi henrik smile

Sitter & jagar en kamera tills imorgon då min 23.000 kr kamera är i norrköping hos syster sad
Så får bli en låne-kamera, men de är han bakom spakarna som avgör hur bra filmen blir, inte typen av kameran wink haha!

Sen blir den tyvärr redigerad i Movie Maker då final cut pro på min mac gett upp.. förstår inte vad felet är men ja ska nog smida ihop något bra wink

easy to sound cocky when you got no ride..

Sthlm(s)low
168 Inlägg
9 juli 2009
vonekfalk skrev:
Kul att du kommer förbi henrik smile

Sitter & jagar en kamera tills imorgon då min 23.000 kr kamera är i norrköping hos syster sad
Så får bli en låne-kamera, men de är han bakom spakarna som avgör hur bra filmen blir, inte typen av kameran wink haha!

Sen blir den tyvärr redigerad i Movie Maker då final cut pro på min mac gett upp.. förstår inte vad felet är men ja ska nog smida ihop något bra wink

Aa va ju ett tag sen så tyckte de va dax;)
aa men de blir nog bra ändå, najs me lite film:) roligt att kolla på sen å se allt:P

160 Inlägg
9 juli 2009
SKyraider skrev:
okey tackar får se om jag kommer förbi då big_smile

thelaughingmadman skrev:
Fröderberg och troligtvis Ashki skulle stå på p-platsen Ikea Barkaby (tror jag i alla fall) runt klockan 9 och guida till P-huset.

Froderberg skrev:
Möjlighet till samåkning från IKEA vid 9~ finns för dom som inte hittar! Titta efter den svarta corvetten, lär inte vara så många :p

eller så kan du o jag boka tid vid mc donalds i väsby o vi kan karavan åka dit om du vill smile

Utan offer Ingen seger..! Bättre motto för hela livet finns inte...!

160 Inlägg
9 juli 2009
Froderberg skrev:
Wangro skrev:
Froderberg skrev:
håller med "...the second shifter "!
jag hoppas att alla dansar anti-regndansen hela natten nu...

lol mitt nya nick moste bara bli The second shifter eller hur walking tall lol

Helt klart! lät lite som ett indiannamn det där, tänk sitting bull... cool

ger varan hövding namn pga av att vi kör svarta sport cuper båda 2smilebig_smile

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
9 juli 2009
rooos skrev:
Filminspelning? Betyder det att man måste ha ork till att tvätta bort all fågelskit på bilen.. :p

[b]Andro: Dina bromsar+min trasiga katt - vi kan ju låta som en hel orkester tillsammans! big_smile[b/]

Vem vet vad man kan knåpa ihop, hoppas på fint väder så man slipper regnstänket big_smile

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

It takes one to catch one
98 Inlägg
10 juli 2009
Jag dyker upp jag med. smile

68 Inlägg
10 juli 2009
Kanske dyker upp idag och får se om jag får med mig några.. Är ju en träff på vegabaren kl 19.00

NordiskaX40Klubben
För er som kör Volvo S40, V40, S40N, V50 och C30 med eller utan turbo!

Team Night Meet
217 Inlägg
10 juli 2009
Trådstartare
Vill ge tummen upp för alla som skrivigt inför denna träff! Mesta antalet Svar inför en träff vilket är kul att se smile

Inte många timmar kvar nu, börja puttsa, skruva, testa eller va ni ska göra inför ikväll smile

Ekfalk
Senast redigerat av vonekfalk (10 juli 2009)

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
10 juli 2009
vonekfalk skrev:
Vill ge tummen upp för alla som skrivigt inför denna träff! Mesta antalet Svar inför en träff vilket är kul att se smile

Inte många timmar kvar nu, börja puttsa, skruva, testa eller va ni ska göra inför ikväll smile

Ekfalk

Haha, vissa av oss jobbar vettu cool
Det märks vilka som har jobb, de som kommer med skitigaste bilarna! lol

Kanske dyker upp lite oväntat, vill inte lova nåt sen inte dyka upp, så jag avvaktar med att skriva upp mig på listan. Kommer kanske med mussen denna gång då den ska luftas idag, ska åka iväg till s-tälje o kolla på ett par dämpare som ska slängas på, sen iväg till lidingö för o kolla på nya bakljus jag lär beställa.

Ses kanske senare. smile

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

1 196 Inlägg
10 juli 2009
inte så långt kvar nu

Team Night Meet
217 Inlägg
10 juli 2009
Trådstartare
Jojje_ skrev:
vonekfalk skrev:

Ekfalk

Haha, vissa av oss jobbar vettu cool
Det märks vilka som har jobb, de som kommer med skitigaste bilarna! lol

Kanske dyker upp lite oväntat, vill inte lova nåt sen inte dyka upp, så jag avvaktar med att skriva upp mig på listan. Kommer kanske med mussen denna gång då den ska luftas idag, ska åka iväg till s-tälje o kolla på ett par dämpare som ska slängas på, sen iväg till lidingö för o kolla på nya bakljus jag lär beställa.

Ses kanske senare. smile

Haha, ja har fast anställning ja me smile jobbar 07.00 till 17.00 5 dagar i veckan, dock går mitt jobb ut på att putsa bilar hela dagarna smile mohahaah så ja klämmer fint in min på slutet varje fredag smile

R-Berg
392 Inlägg
10 juli 2009
Ekfalk, du får putsa bort min flygrost vid tillfälle smile

Nu väntar tvätt av bil, syns ikväll!cool
Senast redigerat av Hamberg (10 juli 2009)

German Engineering
9 083 Inlägg
10 juli 2009
Inte mkt tid kvar tills den efterlängtade FNM-träffen börjar smile Som vanligt så tar man med sig kamera och stativ smile Vi ses om några timmar smile

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

19 Inlägg
10 juli 2009
vilka ska mötas vid ikea?? och när? hittar inte själv! smile

160 Inlägg
10 juli 2009
Guard_ skrev:

leta efter simon i en svart corvett han kan du inte missa han e längst på hela parkeringen=)

19 Inlägg
10 juli 2009
Wangro skrev:
Guard_ skrev:

leta efter simon i en svart corvett han kan du inte missa han e längst på hela parkeringen=)

Okej ska försöka hitta honom! men det är ju en annan träff där så kan ju bli lite svårt men ska göra mitt bästa! smile

R-Berg
392 Inlägg
10 juli 2009
Om inte så kan du kika efter en stor vit vw transporter, kan hända att jag glider en sväng förbi ikea, men eftersom FTL träffen skulle vara där så ställ dig vid elgiganten isf smile

Crusty69
13 juli 2009
Är det inget mer nu på fredag?

3 390 Inlägg
13 juli 2009
Hänvisar till Eftersnack-tråden

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök