Här kommer lite filmer från senare på kvällen! tack för en väldigt trevlig kväll...
Ja visst var det en riktigt kul kväll dock lite lite bilar som körde tycker jag.. Jag testade köra ens fast bilen krångla och nu finns det ju film bevis, nooo vad pinsamt
Sorry OT men måste bara förklara vad som hände Vi lokaliserade ialf vad som kunde vara felet redan på kvällen..
visade sig att det var delvis rätt, det var Röret till Cold air intaket som vibrerat lös tidigare på kvällen (muttern låg bredvid, ditt satt med Längre mutter denna gång) Därför när jag gav fullt så sög den ihop silikon slangen mellan den och insuget = ingen luft till bilen. Bilen gick bra att köra tills ladet kom upp då tvärdog den.. därav 1'an ok hinner ej komma upp så mkt i ladd då men på 2an 2sek ok sen böhhhh ens fast jag hade fullgas hela tiden, när jkag släppte några sekunder funkade det igen till laddet kom.... EPC lampan + några felkoder jag aldrig sett innan kom fram också... Dessa var dem jag var orolig över då man bara ser siffrorna på RTS'en men efter en googling så stämmer det ju bra överens med felet vi hittade på CAI'en...