gummihuset, blocket, bythjul är väl dom bästa. Är själv ute efter ett par RS6 eller RS4 fälgar 19" så om någon har Kopior eller orginal och vill sälja dessa så hojta till!
gummihuset.se tycker jag har rätt vettiga priser är själv på jakt efter fälgar. helst med bred polerad bana
gummihuset har en grymt lång väntetid. iaf då jag beställde fälgar+däck. efter en och en halv månad så hade dom fortfarande inte fått hem fälgarna så då gav jag upp
3200:- gav jag för enbart däck dock omläggning och montering det är sjutk billigt. Dock med en massa rabbatter så 5500 kommer man nog inte långt med om man ska nya fälgar+däck. Däremot beggat på blocket finns säkert.
Vi däckförsäljare har våra inköpspriser som vi har rätt svårt att rubba på. Därtill måst man ha en liten marginal för oförutsedda kostnader samt valutakursförändringar m.m.
Tycker vi själva har förmånliga priser, är dock inte billigast men absolut inte dyrast heller.
Och vi på Gand.nu har ett sortiment som ingen annan i Sverige kan konkurerra med.
Jag är starkt sugen på 16" blir det för mkt eller blir det lagom? vill inte att bilen ska sänkas dock fast det ska se ut som den är de ? Någon som kan rekomendera några snygga fälgar?