2637
Sök

Importera dubbel din/2-din dvd?

177 Inlägg
19 februari 2009
Trådstartare
Nån som vet om man kan importera dubbel din/2-din enheter med dvd nånstans ifrån?
Är det nån som gjort det tidigare?
Senast redigerat av VonPluring (19 februari 2009)

Mästare
2 947 Inlägg
19 februari 2009

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

177 Inlägg
19 februari 2009
Trådstartare

Har sett den sidan.
Och dom tar alltså ingenting själva, utan säljer det för samma pris som dom köpte för?

624 Inlägg
19 februari 2009
varför importera själv??
typ 1st till dig själv då eller??

finns ju hur många som helst 2-din apparater ute på marknaden, med gps, dvd, allt...
är väl lättare att köpa en från en sida i sverige.

who´s the man?

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
19 februari 2009
guwib skrev:
varför importera själv??

finns ju hur många som helst 2-din apparater ute på marknaden, med gps, dvd, allt...

Klart det är lättare att köpa från någon sida i sverige men i tex usa så kostar grejorna nästan halva priset wink

Jag köpte min JVC KW-AVX810 på ebay i usa, inga problem alls förutom att jag inte kan spela köpefilmer på den eftersom den är regionslåst till R1 men vi har R2 här i sverige. Men vem bryr sig om det när filmerna man drar ner och bränner ut saknar region wink

Köpte en JVC KS-BTA200 till stereon också och det ger bluetooth handsfree i stereon och sen ett rattinterface för stereoknapparna på ratten, båda funkar skitbra.

Stereon kostade runt 8K här i sverige när jag köpte den för 3,5K, med frakt, från usa.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

177 Inlägg
19 februari 2009
Trådstartare
guwib skrev:
varför importera själv??

För att det kan bli billigare att importera själv än att köpa här i sverige.

177 Inlägg
19 februari 2009
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:
guwib skrev:
varför importera själv??

Klart det är lättare att köpa från någon sida i sverige men i tex usa så kostar grejorna nästan halva priset wink

Jag köpte min JVC KW-AVX810 på ebay i usa, inga problem alls förutom att jag inte kan spela köpefilmer på den eftersom den är regionslåst till R1 men vi har R2 här i sverige. Men vem bryr sig om det när filmerna man drar ner och bränner ut saknar region wink

Köpte en JVC KS-BTA200 till stereon också och det ger bluetooth handsfree i stereon och sen ett rattinterface för stereoknapparna på ratten, båda funkar skitbra.

Stereon kostade runt 8K här i sverige när jag köpte den för 3,5K, med frakt, från usa.

Ok, att den är regionslåst är ju som du säger egentligen skit samma faktiskt.
Vore ju riktigt skönt att få rattknapparna att funka, hur vanligt är det att det finns såna?

5 Inlägg
19 maj 2009
VonPluring skrev:
TBOC_Razor skrev:
guwib skrev:
varför importera själv??

Ok, att den är regionslåst är ju som du säger egentligen skit samma faktiskt.
Vore ju riktigt skönt att få rattknapparna att funka, hur vanligt är det att det finns såna?

Kan du tipsa vart du köpte grejorna? Tack.

43 Inlägg
2 september 2009
köp direkt från fabriken i Kina, det gör jag. Fungerar perfekt och du får bra priser.

Risken med humor är att folk tror man skämtar.

www.klockren.nu
476 Inlägg
2 september 2009
rob88 skrev:
köp direkt från fabriken i Kina, det gör jag. Fungerar perfekt och du får bra priser.

Hur får man tag i dom i kina då?

Annars finns www.sonicelectronix.com i usa smile

vah, gick de för fort?...nä, de tror jag inte!

Sök