LocKtar skrev:
AcesHigh666 skrev:
LocKtar skrev:
Men va snackar du om då?? Folk envisas med att säga att s13 aka ca18det motorn är klen, då sa jag "kolla mobnes ca18det o säg det igen"
Då börjar du snacka om hur mkt pengar han har lagt ner?? ursäkta? missa jag nåt.
Vad fan snackar DU OM DÅ? och ja du HAR MISSAT något! här snackas det jämnförelse mellan två bilar och givetvis så kommer det pinsamma personer som bara "måste" ta upp att det finns en som plockat 800hk ur en ca18 bara för att främja sin favvobil.
LocKtar skrev:
Nu snackar vi enkel modifikation, jag anser inte att stoppa en turbo på en m5'a är en enkel modifikation.
Och du menar att 800hk ur en ca18 är en enkel modifikation då eller? hans ca18 är allt annat utom original. Och här snackas det hur mycket du plockar ut utan att göra för mycket med motorn.
Jag gillar 200sx otroligt mycket men personer som du är bara för jävla pinsamma.
Finns det någon som helst möjlighet att jag får köpa dej?
Det jag menade var det att, FOLK säger att CA18DET motorn ÄR KASS, OCH ÖMTÅLIG, då KONTRADE jag med att säga att det finns en två i sverige som plockat ut 800hk ur den maskinen, folk som trimmar seröst, och korrekt plockar ut lätt 300hk, stabila sådanna.
Nej, en 800hk ur en ca18det är INTE någonstans en enkel modifikation, men 300hk är en väldigt enkel modifikation, jag skrev till sirnaq om att 700hk ur en bmw är inte en enkel modifikation. jag har inte sagt nåt om 800hk, du förvridet allt jag skriver, prova läs allt igen o förstå att jag har inte bara skrivit till dej i denna tråden.
Det jag vill komma fram till är den att ca18det är inte en klen motor, bara man tunar den RÄTT.
Är vi på samma våglängd nu eller ska vi fortsätta detta i PM istället?
Jo vi är på samma våglängd, men att ta upp 800hk maskinen är ändå fel(IMO) även om 300hk ur en ca18 igentligen inte kräver speciellt jättemycket...
ca18 är inte så dålig som folk säger utan det är alla 18 åringar som köper en helt original, sen piskar skiten ur den och ger fan i att serva riktigt som dödar dem... sen har ju den motorn ett par tre saker man behöver göra för att den ska hålla bättre...
men i vilket fall så s13 före m5 tycker jag
men då gäller de att leta upp en s13 som klarat sig bra...
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.