3552
Sök

Peugeot 407 styling, kjolpaket

62 Inlägg
23 juni 2006
Trådstartare
Hej...ni skulle vara super shysta om ni kunde hjälpa mig o hitta kjolpaket till Peugeot 407 (Sedan)
:: Förutom den som finns på www.creatix.se ::
smile

9 Inlägg
23 juni 2006
här är en bra sida till peugeot, vet dock inte om de har till din bil??

http://www.french-power.com

Dessutom är den enbart på tyska men det har väl alldrig hindrat någon wink

62 Inlägg
23 juni 2006
Trådstartare
Hmm...fann rätta fina twin-pipes (ska tänka på dom) men tyvärr fanns det ingen kjolpaket till den...men JÄTTE shyst att du ställde upp ! wink

8 156 Inlägg
23 juni 2006
Jag har en länk någonstans. Ska bara leta upp min gamla nedsparade bookmark-fil smile

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

356 Inlägg
24 juni 2006
jag har lettet på ca 30 olika sidor nu och har inte hittat något mer än det kittet du har. det fins på två sidor till som jag leta på.

tyvär det ser inte så lätt att hitta något annat än det. men man kan jo gör eget om man vill.

19 Inlägg
25 juni 2006
Ring Street Performance i GBG. De har ensamrätt på en massa bodykit som du inte hittar hos nån annan i sverige.

SSS -12
3 217 Inlägg
25 juni 2006
Den modellen är lite väl ny för att redan vara bombad med styling!

Har du också en hel lista med fel på bilen? Min bror har haft sin inne på en mängd ärende under 800 mil...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

62 Inlägg
25 juni 2006
Trådstartare
Jag har tänkt på att göra de  ''Jockecalibra''  OM ja inte hittar något tillslut

62 Inlägg
25 juni 2006
Trådstartare
''Fuckface'' var din brors peugeot 407 begagnat eller ?

62 Inlägg
25 juni 2006
Trådstartare
bra idé  ''Peda - hstd'' ska tänka göra de om inte  ''Phaetoon''  hittar den nedsparade länken i sin bookmark-fil...wink

62 Inlägg
25 juni 2006
Trådstartare
Tack ''Phaetoon'' hoppas att du hittar !

SSS -12
3 217 Inlägg
25 juni 2006
Wick skrev:
''Fuckface'' var din brors peugeot 407 begagnat eller ?

Den var helt ny från fabrik, det är en 407 SW... Men jag menar slitartiklar som bromsar, spindelled... Börjar din klucka i framvagnen osv?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

62 Inlägg
25 juni 2006
Trådstartare
Nee asså brorsan ska köpa den i mitten av oktober, men ja har hört att den håller sig rätt mycke, det ända man behöver byta på den är t.ex. broms, avgassystem osv. o de behöver man byta på alla bilar nångång i livet tongue men han har beställt sportpaket till den också, ca 200hk 6 växklad 2.2 liters osv. det ända som behövs är kjolpaketet nu så han kan lägga twin pipes ! smile

SSS -12
3 217 Inlägg
1 oktober 2006
Men man ska inte behöva vara på bromsar och framvagn efter ett mindre antal mil...

Sök