3240
Sök

Angående Custom Motor Show @ Elmia 2 April

Bayerische Motoren Werke
271 Inlägg
4 mars 2010
Trådstartare
Kollar intresset för eventuell karavan ner till Elmia i påsk på Fredagen, då den andra tråden enbart berör Lördagen.

Starten från min sida hamnar i Norrköping och tidpunkt är öppen för förslag från eran sida. Folk från norr får helt enkelt se till att komma ner i tid till Norrköping. Kommer det vara mycket folk som vill hänga på från söder, så som Linköping gör vi självklart stopp på vägen så att även ni kan få slå följe.

Man ska dessutom hålla sig bakom ledarbilen, och hastigheten kommer att vara runt 110 så att alla som vill, har en chans att hänga med i tempot.
Låter det vettigt?
Senast redigerat av Caylon (4 mars 2010)

8 Inlägg
6 mars 2010
Jag ska med smile

14 Inlägg
7 mars 2010
du vet inte vilken tid karavanen åker på lördagan 3 april i Norrköping ?  till elmia

8 Inlägg
7 mars 2010
det är som sagt var öppet för förslag över vilken tid karavanen börjar röra på sig

Bayerische Motoren Werke
271 Inlägg
16 mars 2010
Trådstartare
Här var intresset stort. Är det verkligen inte fler som ska åka på fredagen?

14 Inlägg
24 mars 2010
alla åker nog på lördag för det är mer drag då på kvällen o sånt tror jag , ska linus med dej ?

Bayerische Motoren Werke
271 Inlägg
24 mars 2010
Trådstartare
rallynicke skrev:
alla åker nog på lördag för det är mer drag då på kvällen o sånt tror jag , ska linus med dej ?

Alla? Nee då har du räknat fel wink
Vet många inklusive mig som åker på fredagen.
Angående efteraktiviteter så får man ej disskutera sådant här, men av egen erfarenhet har det varit relativt mycket redan på fredagen eftersom det är invigningsdagen.

De som önskar åka med oss andra ner i karavan får ju gärna höra av sig smile

Sök