3251
Sök

"Mysiga" - dvs vidriga djur man hittar tex hemma..

volvolover
667 Inlägg
9 augusti 2010
asså vad fan är de för ngt ? :S skit äckligt tongue undra vad som händer om man petar in fingret i hålet big_smile kommer han in till magen då ? big_smile

Det är inte hastigheten som dödar, det är smällen

volvolover
667 Inlägg
9 augusti 2010
btw så har ja en äcklig bild på en katt med hål i huvet och så, skit äckligt, om ngn vill se och inte tycker de är  för äckligt så kan ja fixa de tongue
tycker dock lite synd om den..

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
9 augusti 2010
Trådstartare
Turbomotor skrev:
asså vad fan är de för ngt ? :S skit äckligt tongue undra vad som händer om man petar in fingret i hålet big_smile kommer han in till magen då ? big_smile

men fy helve*e att du ens skriver sådär. haha bara tanken fick mig att spy nästan. fy tusan

volvolover
667 Inlägg
9 augusti 2010
Piratstikins skrev:
Turbomotor skrev:

men fy helve*e att du ens skriver sådär. haha bara tanken fick mig att spy nästan. fy tusan

hahahaha ja du, de va kanske lite förgrovt för vissa sad

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
volvolover
667 Inlägg
9 augusti 2010
Äckligt! :p

423 Inlägg
10 augusti 2010
Amor_Vincit_Omnia skrev:
Turbomotor skrev:

Beror ju på om det är ett hål i magsäcken också så han får i fingret där, dock så skulle jag nog inte tro det men möjligtvis så kan han nog eventuellt tafsa lite på tarmarna wink

hungrig jag blev smile

Sök