1851
Sök

.

2 624 Inlägg
18 november 2010
Trådstartare
.
Senast redigerat av martinn (5 januari 2011)

1 043 Inlägg
18 november 2010
Hjälper det inte om man bara släpper upp kopplingen en extra gång?

2 624 Inlägg
18 november 2010
Trådstartare
har inte provat det.. skulle kunna prova det imorgon smile

nån som har nån annan ide? big_smile

1 043 Inlägg
18 november 2010
Det blir så när "kuggarna kommer mitt emot varandra i växellådan, om man släpper upp kopplingen så snurrar ju den ena kuggen o då går det att lägga i växeln.

2 624 Inlägg
18 november 2010
Trådstartare
aha.. så är det är inget fel alltså? smile skönt! big_smile trodde att det va något fel jag tongue

222 Inlägg
18 november 2010
Martin för sjutton, detta lärde man sig ju innan man började övningsköra!

2 624 Inlägg
18 november 2010
Trådstartare
speeDs_ skrev:

inte direkt tongue det är bara när bilarna står hemma som det är stört också yikes

601 Inlägg
18 november 2010
martinn skrev:
speeDs_ skrev:

inte direkt tongue det är bara när bilarna står hemma som det är stört också yikes

Det är din lilla gårdstomte som är och puttar till bilarna på kvällen så de ska stå i fel läge för att få i backen wink
Ett tips, lägg i backen innan du stänger av bilen! Då är den redan i när du ska åka

2 624 Inlägg
18 november 2010
Trådstartare
Pedaal skrev:
martinn skrev:
speeDs_ skrev:

Det är din lilla gårdstomte som är och puttar till bilarna på kvällen så de ska stå i fel läge för att få i backen wink
Ett tips, lägg i backen innan du stänger av bilen! Då är den redan i när du ska åka

haha kanske det wink

ja får göra det wink

Svetsare
3 150 Inlägg
18 november 2010
Pedaal skrev:
martinn skrev:
speeDs_ skrev:

Haha, då kanske han inte får i 1an  tongue

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

2 624 Inlägg
18 november 2010
Trådstartare
haha.. men det är fan helt klart värst med skräpforden (blir jag förvånad?).. där är det JÄMT att du får köra fram 1-2cm tongue

Svetsare
3 150 Inlägg
18 november 2010
martinn skrev:
haha.. men det är fan helt klart värst med skräpforden (blir jag förvånad?).. där är det JÄMT att du får köra fram 1-2cm tongue

Som det sagts tidigare så bör det räcka med att bara trampa pedalen nån extra gång, testa det imorrn  smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

2 624 Inlägg
18 november 2010
Trådstartare
jupp får göra de ^^

38 Inlägg
19 november 2010
men martin det blir väll så bara när det är kallt ute eller? för är segt att få i backen på pappas merca när de är kallt ute.

2 624 Inlägg
19 november 2010
Trådstartare
har alltid vart så på fulforden.. men inte på tysken smile men de är lurre nu big_smile

Sök