3607
Sök

Sy om Stolar och baksäte i bilen

Ljud freak !
928 Inlägg
24 oktober 2010
Trådstartare
Jaha nu har vintern snart kommit sommar bilen står å myser i garaget ! Nu ska de börjas fixas och de ska bli en annan färg på inredningen men jag undrar vart man kan beställa material. Så tänkte kolla om någon kunde hjälpa mig ? Det jag söker är svart galon och rött fusk mocka och allt annat man kan behöva.

Ljud freak !
928 Inlägg
24 oktober 2010
Trådstartare
Ska även gå att limma på materialet

Fiskförädlare
108 Inlägg
24 oktober 2010
provat gå in till en tygaffär??
dom brukar kunna beställa hem precis det man behöver om dom inte redan har det

Ljud freak !
928 Inlägg
24 oktober 2010
Trådstartare
Tänkte se om någon visste någon billig och bra via internet eller så...Sen om någon har erfarenheter om att göra detta smile

6 558 Inlägg
24 oktober 2010
här finns det du söker  vinylen heter  pisa  å moccan heter jaguar  smile    www.ellbe.se

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

Ljud freak !
928 Inlägg
24 oktober 2010
Trådstartare
ska kolla in där smile har snackat med dig innan om just detta mins jag nu wink Tack ska kolla lite mer där...Några tips när man syr är de bara härma dom gamla sömmarna eller köra dubbelt upp ??

Fiskförädlare
108 Inlägg
24 oktober 2010
Bmw_Bertil skrev:
Tänkte se om någon visste någon billig och bra via internet eller så...Sen om någon har erfarenheter om att göra detta smile

okej okej då kan jag tyvärr inte hjälpa något mer tongue

Ljud freak !
928 Inlägg
24 oktober 2010
Trådstartare
Alla tips är bra så man tackar iallafall wink

Ljud freak !
928 Inlägg
2 januari 2011
Trådstartare
Nu försöker jag liva upp tråden igen ville kolla vilken tråd man skulle använda om man ska sy stolarna ?? Och om man ska ha skum eller inte och hur tjockt har börjat montera ner stolarna nu så snart startar projekete och förmodligen en liten projekt tråd till detta smile

Sök