2951
Sök

Service verkstäder i Halmstad

31 Inlägg
17 januari 2011
Trådstartare
Hej

jag har försökt hitta några service verkstäder för min Audi i halmstad och Motorhalland är rätt utteslutet då dom vill ha 16 för att serva bilen :p
Någon som har ett bra förslag? jag är rätt ny i halmstad än så har inte hittat något bra....

Med Vänliga Hälsningar Michael!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
17 januari 2011
Tycker du skall lämna Halmstad och bege dig till Laholm, där ligger Palett's motor och honom kan jag rekommendera till 100%. I grunden en BMW-verkstad men han tar emot alla märken, nummret är 0430-13344 ring och hör med honom i alla fall!

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

31 Inlägg
17 januari 2011
Trådstartare
Rquired skrev:
Tycker du skall lämna Halmstad och bege dig till Laholm, där ligger Palett's motor och honom kan jag rekommendera till 100%. I grunden en BMW-verkstad men han tar emot alla märken, nummret är 0430-13344 ring och hör med honom i alla fall!

Tack För hjälpen men fick då ingen hjälp där. Men fick väldigt bra hjälp hos magnus snabbservice! smile

Allmänt envis
12 512 Inlägg
17 januari 2011
michael90 skrev:
Rquired skrev:

Tack För hjälpen men fick då ingen hjälp där. Men fick väldigt bra hjälp hos magnus snabbservice! smile

Konstigt, hade de inte tid? Oavsett är Magnus duktig, tänkte inte på honom. smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

31 Inlägg
17 januari 2011
Trådstartare
Rquired skrev:
michael90 skrev:
Rquired skrev:

Konstigt, hade de inte tid? Oavsett är Magnus duktig, tänkte inte på honom. smile

Ingen aning faktist smile men Magnus verkade väldigt schyst i telefon så lät mycket bättre det smile

31 Inlägg
17 januari 2011
Trådstartare
___ skrev:
ha du flyttat till halmstad?

Jo det har jag! smile

Sök