3401
Sök

Köpråd jetta mk2 90 akut!!:P

692 Inlägg
25 december 2010
Trådstartare
hej ni tänkte åka o kolla på en wv jetta mk2 1990 tal  tänkte finns det några sjukdommar på jetta  vanliga rost ställen  med mera ?skriv allt ni kommer på smile

http://www.blocket.se/orebro/WV_Jetta_I … =8&w=2

mvh
Senast redigerat av GTCOUPE (25 december 2010)

kör så de ryker:D om det inte ryker gasa lite till då:D:P

560 Inlägg
25 december 2010
Hej hej

Rost tillkommer ofta på bagageluckan, nedre lister, hjulhusen, motorhuven.... kolla dragkroken så den inte är dönderrostad! Sedan avgassystemet om du kan, brukar rosta rakt igenom smile Låter dock gott!

692 Inlägg
5 januari 2011
Trådstartare
tack då vet jag smile

692 Inlägg
28 januari 2011
Trådstartare
avslutar tråden

560 Inlägg
28 januari 2011
Hur går det med Jettan, är du nöjd med den? Och hur går det med projekt tyskstuk?

Mvh

20 Inlägg
28 januari 2011
framvagnsbalken e la lika klen på dem som Golf 2orna?

692 Inlägg
29 januari 2011
Trådstartare
Wilsgaard skrev:
Hur går det med Jettan, är du nöjd med den? Och hur går det med projekt tyskstuk?

Mvh

nja sådär ha sålde den köpte en 142 volvo istället:P men lite tyskstukblev det  sänkt o breda fälgar o smala däck

560 Inlägg
30 januari 2011
GTCOUPE skrev:
Wilsgaard skrev:

Mvh

nja sådär ha sålde den köpte en 142 volvo istället:P men lite tyskstukblev det  sänkt o breda fälgar o smala däck

Gjorde likadant med min Jetta, sålde den efter 10 dagar wink Inga roliga bilar direkt !

20 Inlägg
30 januari 2011
hört att en Skoda Octavia e jävligt roliga o köra wink haha

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
30 januari 2011
Rallymarcus skrev:

om det är RS ja. annars inge kul cool

C H E V R O L E T <3

560 Inlägg
30 januari 2011
Rallymarcus skrev:

Förstår din ironi och håller med dig, förjävla tråkiga ! Men den funkar att ta sig till skolan med smile

20 Inlägg
30 januari 2011
Helt klart! Det finns bilar också finns det bilar smile säkert en kanonbil o ta sig från punkt A till B med smile kör själv en tvåliters subaru impreza kombi o det e väl inte så himla häftigt heller tongue

560 Inlägg
30 januari 2011
Rallymarcus skrev:
Helt klart! Det finns bilar också finns det bilar smile säkert en kanonbil o ta sig från punkt A till B med smile kör själv en tvåliters subaru impreza kombi o det e väl inte så himla häftigt heller tongue

Bättre rykte än Skoda iaf smile Men jag är nöjd med min, mer bil än Jettan iaf ! Har inga planer på ny bil då Skodan fungerar utmärkt

Sök