Som ägare av en Samsung Galaxy S så vill jag utfärda en Varning för folk som överväger att köpa en sådan.
Helt underbar telefon när den fungerar som den ska... Dock är det så att det är väldigt många i9000 som inte alls fungerar som dom ska, inklusive min.
Dom nyaste lurarna ska inte ha samma problem som tex min, men det är ju svårt att veta i affären om man köper en nyare eller någon som legat på lagerhyllan några månader..
Största problemen med min Galaxy är: Usb port fungerar ej som den ska Market fungerar 1/10 gånger Telefonapplikationen hänger sig ständigt m.m..
Provat allt samsung sagt till mig och nu ska jag skicka in telefonen på analys och felsökning då Samsung tror det är ett allvarligt hårdvarufel i telefonen... Detta kostar mig 500kr.
Jag vet att det finns väldigt många Galaxy lurar som fungerar problemfritt också! men chansen finns att man får en som inte gör det...
Har du uppdaterat telefonen då? Pepparkakan 2.3.3 kommer nu vilken dag som helst till SGS, lägg in det när det kommer och testa sen..
Jag har lyckats få in 2.2. Froyo i telefonen. Men nu vet jag inte om jag kan updater till 2.3.3 då datorn inte får kontakt med telefonen i mer än 15 sekunder sen kopplar den ifrån, Kies fungerar absolut inte, odin funkar inte heller. Provat allt men ingenting fungerar
nu har jag haft den några dagar och sambon har en iphone 4. touchen är mer känslig på på htc, men grafiken i skärmen slå ju iphonen med hästlängder, likadant gillar jag knapparna längst ner på htc när man surfar!
Iphone 4 , tycker de är helt överlägsna mot alla andra smartphones, touchen är obeskrïvlig!
Jag tycker iphonens skärm e skitdryg att använda, det är så hög friktion på den.
Nu är jag faktiskt inte med, glasskärmen (och hela telefonen i sig) är farligt hal och risken för att tappa den är stor. Upplever du hög friktion på skärmen måste där ha suttit något skydd, eller var den bara väldigt skitig?
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Helt ointressant då det är en telefon som kom för ett halvår sen och var gammal redan då, och som dessutom verkligen inte gjordes för att ligga i toppsegmentet direkt.. Finns mängder med andra HTC modeller som är betydligt bättre