4312
Sök

Rx8,350z Turbo/kompressorkonvertera?

133 Inlägg
10 april 2011
#21
För att bryta stämningen lite, så var jag och körde flera stycken RX-8:or innan jag körde min 350z som jag köpte. RX-8:an har en viss charm med sin mjukhet och sina 9000 varv, men enligt mig så är 350z en mycket roligare bil. Och så är den jävligt mycket snyggare tongue

MVH

Hon: Det är ju bara en bil.
Jag: Du är bara en tjej.

Japanese Engineering
690 Inlägg
10 april 2011
#22
Tschagerlund skrev:
För att bryta stämningen lite, så var jag och körde flera stycken RX-8:or innan jag körde min 350z som jag köpte. RX-8:an har en viss charm med sin mjukhet och sina 9000 varv, men enligt mig så är 350z en mycket roligare bil. Och så är den jävligt mycket snyggare tongue

MVH

Håller med dig! Jag har också kört båda bilarna! som du säger är ju 350z riktigt snygg, har en av de snyggaste bakdelarna!

"Engineering alone has no magic machines have no soul its inspiration that transforms movement into emotion"/Infiniti

133 Inlägg
10 april 2011
#23
1EVOXIN1 skrev:
Tschagerlund skrev:
För att bryta stämningen lite, så var jag och körde flera stycken RX-8:or innan jag körde min 350z som jag köpte. RX-8:an har en viss charm med sin mjukhet och sina 9000 varv, men enligt mig så är 350z en mycket roligare bil. Och så är den jävligt mycket snyggare tongue

MVH

Håller med dig! Jag har också kört båda bilarna! som du säger är ju 350z riktigt snygg, har en av de snyggaste bakdelarna!

När vi ändå pratar 350z bakden; När man kör på vanliga gator så tar man väldigt ofta upp hela filen. Ser riktigt maffigt ut!

Ett till + för 350z; Ljudet. RX-8:or låter som en symaskin med ljuddämpare i jämförelse tongue ( lite överdrivet, men ni förstår )

MVH

Hon: Det är ju bara en bil.
Jag: Du är bara en tjej.


Sök