3304
Sök

Nya fälgar men för stora bromsar?:)

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
17 april 2011
Vad har ala emot biltemas saker? Om nu allt va så dåligt som folk påstår så skulle inte biltema vara ett så stort företag som de e.

Köp du biltema spacers. Dom kommer inte att gå sönder, möjligen rosta isf men skulle tro att dom e gjorda i rostfritt så de e knappast nån risk. Eller så köper du fälgar som kommer gå dit ändå så behöver du inte bry dig i spacers.

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

32 Inlägg
30 april 2011
Trådstartare
_night_stalker_ skrev:
Vad har ala emot biltemas saker? Om nu allt va så dåligt som folk påstår så skulle inte biltema vara ett så stort företag som de e.

pga tidigare köp från dom så litar jag inte riktigt på deras saker.

Sprayfärg som klumpar, cyklar som knäcks och går i sönder, högtalare som klarar nån timma, verktyg som pajar efter några gångers användning m,m..

En annan sak, bilder som soyd la upp på sitt mellanrum från broms till fälg, mitt var tydligen enu mindre, såpass litet så jag till och med hade slipat på oket då jag hade köpt dom (hade glömt av hur litet de va)
Nu är mellanrummet en halv mm.

Var inne på specialfälgar, de hade inget direkt stort utbud och sa att de försöker hålla sig ifrån alfa romeo pga de är "svåra"..

har fortfarande inte hittat några fälgar, samt vågar inte heller köpa och testa från specialfälgar pga de är bara en grossist, kan inte lämna tillbaka om skiten inte passar..

Sök