3849
Sök

Parkeringsböter, lappen förstörd av regn. vart ska jag vända mig?

Archmage of the entire universe
281 Inlägg
15 juli 2011
Trådstartare
har haft min bil stående ett tag. tydligen på ett ställe där jag inte fick, hur som helst så upptäckte jag lappen idag då jag skulle hämta den, och den är helt förstörd av regn. vart ska jag vända mig för att få reda på vad som stod på den?

detta är en signatur. det finns många olika, men detta är min.

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 243 Inlägg
15 juli 2011
Scorn89 skrev:
har haft min bil stående ett tag. tydligen på ett ställe där jag inte fick, hur som helst så upptäckte jag lappen idag då jag skulle hämta den, och den är helt förstörd av regn. vart ska jag vända mig för att få reda på vad som stod på den?

Det beror väl på var du parkerat nånstans. Det brukar stå ett telefonnummer på en skylt dit du kan ringa eller om det helt enkelt var ute på stan så kan du vända dig till kommunens parkeringssektion. Det är ju bara att uppge regnummer så ordnar sig resten med ska du se.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

812 Inlägg
15 juli 2011
kan ev stå nr på en betal automat också om det finns någon sådan i närheten

212 Inlägg
15 juli 2011
Brukar alltid vänta på påminnelsen iallafall, kostar inte mer och vid något tillfälle har jag sluppit betala p.g.a. dom fyllt i fel uppgifter från början.

281 Inlägg
15 juli 2011
Trådstartare
tackar för svaren! det var på nått som lokalbefolkningen kallade för en "gratisparkering". stod där i ca. 2 veckor då det strulade med att få tag på nån som kunde hjälpa mig att få hem den (inga bromsar). varken skyltar med nummer eller automater fanns det tyvärr i närheten :S
aja blir väl att ringa på kommunhuset på måndag då.

Avstängd
44 Inlägg
15 juli 2011
Skit i den och vänta och se.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
15 juli 2011
Scorn89 skrev:
tackar för svaren! det var på nått som lokalbefolkningen kallade för en "gratisparkering". stod där i ca. 2 veckor då det strulade med att få tag på nån som kunde hjälpa mig att få hem den (inga bromsar). varken skyltar med nummer eller automater fanns det tyvärr i närheten :S

Du hade väl handbroms ?

10km/h puttrande på småvägar med handbroms så hade du ju iaf kunnat flytta den...

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

281 Inlägg
15 juli 2011
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:
Scorn89 skrev:

Du hade väl handbroms ?

10km/h puttrande på småvägar med handbroms så hade du ju iaf kunnat flytta den...

nej fanns ingen handbroms heller. jag väljer att behålla detaljer för mig själv varför dessa var icke existerande, pga. att det är oväsentligt just nu och i själva verket är jävligt pinsamt hur jag lyckades med detta. låt oss bara kalla det en "mindre lyckad bilaffär".

Sök