Rätt säker på att det inte passar olika böjningar... Var du sugen på stereo grejerna??
Aha okej, ja jag misstänkte det.. !
Nja jo lite. Ska se till och dra alla kablar och sånt först innan jag bestämmer mig hur jag ska göra Lyckades inte med strömkabeln sist att hitta ett bra hål på ena sidan av bilen så ska försöka igen
Olika böjningar? är prescis samma bil som ng900 de som kan skilja är att lamdautagen inte stämmer. min förra downpipe monterades på en 9-3 -99 med t5 styrstem utan bekymmer. Så kan säga jag är 100 procent säker att downpipe kommer att passa. de som kan bli dumt är om inte kablarna till den bakre lamdasonden inte räcker..
Olika böjningar? är prescis samma bil som ng900 de som kan skilja är att lamdautagen inte stämmer. min förra downpipe monterades på en 9-3 -99 med t5 styrstem utan bekymmer. Så kan säga jag är 100 procent säker att downpipe kommer att passa. de som kan bli dumt är om inte kablarna till den bakre lamdasonden inte räcker..
Är för övrigt mitt avgasystem som är på tapeten:)
Ja passar det så är de klart intressant! Därför jag kunde köra inom dig imorgon eller söndag eftersom du inte mår bra
Men jag har ju trionic 7 så undrar om de passar?? Hade varit gott ifall de gjorde det! Ska kolla min org dp imorgon och kolla hur de fästena och lamda sitter.
Kollar man JTs hemsida så står det "årsmodell -00 = annat spoileruttag! : använd 9-3 98-02 systemen! " om man kollar 900 94-97. För de är samma bild på de på JT.. Undrar om man kan ringa och fråga de? För de vet ju