jag har en volvo 945 som tomgången vandra på mellan 1500 och 2000 men den går skit bra när man kör normalt med
Kolla efter tjuvluft på vacuumslangar och insugspackning
Nej de är rätt lätt bara lossa muttrarna o dra ut insuget byta packningen o sätta tillbax:-) rengör noga om du byter så de inte sitter gammla rester kvar
Kolla efter tjuvluft på vacuumslangar och insugspackning
Nej de är rätt lätt bara lossa muttrarna o dra ut insuget byta packningen o sätta tillbax:-) rengör noga om du byter så de inte sitter gammla rester kvar
dem som hade bilen innan mig har lyckats att sätta packning fel så det va som en damsugare vid 1:ans cylinder
dem som hade bilen innan mig har lyckats att sätta packning fel så det va som en damsugare vid 1:ans cylinder
Haha aj då:-) bra att felet vart löst iaf:-)
japp gjorde egna av gummi kork packning men nu har jag för hög tomgång iställe haha