4449
Sök

Din bilbyggarframtid?

Svindåre
1 433 Inlägg
26 februari 2007
jag ska bygga klart tvåhundran, ock åka med den i några år, sen ska ja nog köpa en 300zx eller en 3000gt och börjapilla på den. drömmen skulle ju vara att börja ställa ut bilar på elmia och andra mässor! big_smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

420 Inlägg
26 februari 2007
Trådstartare
Ingen mer som har framtiden planerad?

//JalleJ

845 Inlägg
26 februari 2007
köpa mig en 75as 242 å bygga någe tirbo projekt..

Kettunen
26 februari 2007
Fortsätta på min firebird så fort man har gott ställt igen smile  Turbo osv smile

2 014 Inlägg
27 februari 2007
Min bilbyggarframtid går ut på att bygga färdigt R34:an... Har mycket mer planer än vad som står om bilen här på Garaget, men jag försöker att ta det hela ett år i taget.

Jag hoppas på att ha motorn och exteriören färdig till sommaren, inför nästa sommar drivlinan och inför sommaren därefter interiören. Därefter kommer lättning (de största kolfiberdelarna är DYRA och får vänta till sist).

Har inte planerat något nytt projekt efter R34:an, dels eftersom man börjar bli till åren när den här bilen är färdig och det kanske blir dags att prioritera ett liv utanför bilvärlden (resor, familj, etc). Dessutom så är faktiskt R34:an min absoluta drömbil, så inget skulle kunna ersätta den.

Förhoppningsvis kommer jag att behålla bilen så länge jag vågar köra den och den går att framföra på svenska vägar och gator. Har inte för avsikt att sälja av den när projektet är färdigbyggt, det är ju då det är dags att njuta av den på riktigt!

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

9 108 Inlägg
27 februari 2007
Min framtid är att fortsätta småmeka med Omegan men inte lägga alltför mycket pengar på den, det är redan alldeles för mycket för en så gammal bil. Ingen mening med att sälja den heller utan jag har nog kvar den till döden wink

Ska börja köra hoj istället wink

420 Inlägg
1 mars 2007
Trådstartare
Alecci: Okej, fin R34:a du har där wink
MilleN: Okej, ja din omega e fräck big_smile

Någon mer som vill dela med sig av sin framtid?

//JalleJ

1 503 Inlägg
1 mars 2007
Calibran har precis blivit färdig för gatan, så de blir till och glassa runt i den i sommar. Vill ha en supra eller skyline i framtiden big_smile

RB25DET, probably the best motorsound in the world!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
1 mars 2007
Märkte nu att det jag skrev om mig själv på förra sidan inte stämmer alls.
Jag planerar mer än jag trodde, hur jag ska bygga, vart jag ska handla, vilka jag ska vända mig till, ALLT tänker jag på! Och allt finns kvar i huvudet tongue

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

420 Inlägg
3 mars 2007
Trådstartare
Har uppdaterat min framtid på "Min sida" nu, läs gärna och säg vad du tycker smile

//JalleJ

OutRage DriftTeam
181 Inlägg
3 mars 2007
Har planerat att göra ett mer nogrannt bygge som definitivt kommer få mycket uppmärksamhet då jag känner att jag har mycket mer erfarenhet av att bygga en bil nu och att jag blivit säkrare lackerare, plåtslagare. Bygget kommer ha anorlunda lösningar och kommer vara ett långtidsprojekt då mitt snabbygge på 740n tog längre tid än väntat..över 6 månader.. Så ser fram emot att börja nästa bygge nästa vinter.. Kan garantera en bil som kommer vara nåt över det vanliga iaf.

Zlizco

Billackerare
737 Inlägg
3 mars 2007
Min plan är att det inte blir några mera projekt eller dyl. Börjar bli lite för gammal. smile

Men.. drömmen är att en gång i framtiden köpa mig en Porsche.. om man vinner lite pengar så skulle en Ferrari inte vara helt fel. Men men.. det är ju drömmen. Snabbare bil än min corre kommer jag nog aldrig äga, därför ska det mycket till för att jag ska göra mig av med den. Speciellt efter våra (snart) 6 år tillsammans. Kärlek det... wink

Corrado VR6R 3.0 Turbo

Sök