20 augusti 2012
Trådstartare
Hej.
Hittade denna lilla "apparat" på brl nu ikväll
http://www.brl.se/sv/artiklar/ljud-och- … ol-01.html Och då slog det mig genast, Nån på garaget som hunnit pröva den? Brukar sitta o kolla rätt ofta på brls hemsida så vet att den är rätt ny. Har själv tankar på att köpa adapter till mig JVC för att få tillbaka rattfjärren o autodimmern. Finns en engelsk ( brittisk ) web-shop som säljer adaptrar speciellt till JVC men kommer ej ihåg namnet för tillfället. Men om man kan köpa en på hemmaplan för ungefär samma pris, adaptern+frakten från england" så vore det ju kanon.
Fast då känns det ju lite bättre att veta om nån har prövat det före, för den finns nämligen inte med på Autoleads egen hemsida, så det känns ju lite sådär.. Eller? Visst,man kan ju lämna tillbaka om det strular, men det är ju lite arbete för att plocka loss stereon o skarva in adaptern också, lite för mycket om det inte skulle funka.. Gäller en V70 -02 o JVC KW-R600BTE , för att va exakt.
Så, nån av er som har provat ? O bonusfråga, Är det nån som vet vad hemsidan heter, som säljer adaptrar till JVC? För ja kommer fan inte ihåg : \
Senast redigerat av Dj_Albert (20 augusti 2012)
Jag anar ugglor som får kläder.