Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all
Jag tycker du skall köpa en A3 helst en A3:a med quattro så får du mycket roligare körupplevelse.
Själv har jag en A3 1.8ts quattro. Jag är hur nöjd som helst med min. Och om du letar runt så ser du att deti nte är så många stylade A3:or så det blir lite roligare och styla den.
Men en sak som jag har märkt är att styling prylar till Golfen är lättare att få tag på och billigare.
Det finns lite olika varianter också. Golfen har ju En som är 150 hk och en som är 180 hk. Den som har 180 hk kom lite senare och kostar lite mer på grund av det. Men jag har själv inte hittat några Golf gti med 4 motion så där finns ingen fyrhjulsdrift. Det finns i V6:an och i tdi versionerna.
Men A3:an har en vanlig 1.8t som har 150 hk, vanlig 1.8t med quattro, en 1.8ts som har 180 hk och en 1.8ts quattro som är 180 hk och fyrhjulsdrift.
Jag hade också som du svårt att välja i början för jag ville absolut ha en golf gti. Men det blev en A3:a för att jag märkte att det fanns så många golf gti som var stylade. Då blir det lite tråkigt att se samma styling som man själv har på andra bilar m.m.
Så ta dig en riktigt funderare. Om du har frågor så är det bara o höra av sig.