Tjena! Dags att ta tag i vinterbilen IGEN!.. Biljäveln gick skit hela vintern och bytte massa saker.. Den går fett som fan! Stiften är kolsvarta när man tar ut dom.. Det som är bytt är.
*lambdasond *testat annan lmm *alla tänddelar * bränsletrycksregulatorn * temperaturgivaren som talar om när bilen är varm * svänghjulsgivaren * spridare
Och där är det slut på ideer om vad som kan vara fel.. Bilen går skit, slö, tomgången vandrar, tändstiften sotiga, luktar en jävla massa avgaser.. Jaa så lite tips jag kan kolla upp vore kanon!
Och hur mäter man upp det då? Alltså det här forumet börjar bli som en jävla lekstuga.. Jag ställer en fråga och det första man får är dryga jävlar som tror att alla kan allt..
Och hur mäter man upp det då? Alltså det här forumet börjar bli som en jävla lekstuga.. Jag ställer en fråga och det första man får är dryga jävlar som tror att alla kan allt..
Du får försäkra dig om att kablarna är hela. Då använder du en multimeter med summer
Avundsjuka blickar är det bästa jag vet...
...och självgodhet är en Dygd!!