Tjena! Var ute å lekte lite med min 240, då jag börnade också small det till och då gick det inte att få i någon växel förutom backen. Jag har rasat en bakaxel innan på den, så därför misstänker jag att det kan vara det igen, men eftersom backen går att lägga borde det inte vara växelådsras då?? Någon som vet? Säg till ifall jag har formulerat mej fel eller att ni inte förstår vad jag menar. Tacksam för snabba svar!
Men vad tycker ni, ska man ner med lådan och slänga upp en annan? Ganska mycket jobb enligt mej.. Kanske lite sådär att chansa. men finns det inget annat sätt där man kan ha reda på vad det är?
Haha har varken lyft eller luftverktyg.. har inte ens ett garage, så jag ligger på gården när jag meckar med en domkraft som hjälp Men ja, jag har bytat låda på 7 och 940 så det borde väll vara likadant.. Blir nog att göra så!
Har en m47a liggandes hemma (från en 740). Passar den på 240?
Du har inte vajer till hastighetsmätaren? Isf funkar det med den lådan. Ev olika medbringare men den tar du från gamla lådan. Sen heter det inte "bytat" menar du att du säger bytat eller är det skriftspråk? BYTT heter det
Avundsjuka blickar är det bästa jag vet...
...och självgodhet är en Dygd!!