Farleykarley skrev:Varför inte bara köpa original på Volvo, så vet du att det blir rätt?
volvoqq skrev:Dom som är på bilden är byggda för orginalfästena så dom passar fint:)
-Volvo-Frallarn- skrev:volvoqq skrev:Dom som är på bilden är byggda för orginalfästena så dom passar fint:)försökt söka tunt men hittar ingen som har dom så man kan se hur de ser ut
volvoqq skrev:-Volvo-Frallarn- skrev:volvoqq skrev:Dom som är på bilden är byggda för orginalfästena så dom passar fint:)försökt söka tunt men hittar ingen som har dom så man kan se hur de ser ut kan inte tänka mig att dom ändrar storleken:D.
-Volvo-Frallarn- skrev:volvoqq skrev:-Volvo-Frallarn- skrev:försökt söka tunt men hittar ingen som har dom så man kan se hur de ser ut kan inte tänka mig att dom ändrar storleken:D.inte jag heller men kostar 700kr så gött o vet innan
volvoqq skrev:-Volvo-Frallarn- skrev:försökt söka tunt men hittar ingen som har dom så man kan se hur de ser ut kan inte tänka mig att dom ändrar storleken:D.
-Volvo-Frallarn- skrev:försökt söka tunt men hittar ingen som har dom så man kan se hur de ser ut
volvoqq skrev:Själv så om jag någon gång får tag på en fin 745 så blir det nya dimljus på den om det finns kvar på Volvo:D. Men sen är man Volvo anställd:P.