jag har nyligen renoverat min växellåda en 4R70W -94
och det som är lite konstigt är att när jag lägger i Park läge på lådan så får jag bra tryck så länge jag håller lite varv (1200rpm+) men låter jag bilen gå ner på tomgång har jag nästan inget oljetryck till kylaren.
lägger jag i någon drivande växel (spelar ingen roll om det är D R 1 eller 2) så spelar det ingen roll om jag håller uppe bilen i varv har jätte lågt tryck i vilket fall.
någon som vet eller har en gissning om vad jag kan har gjort för fel eller ska det vara på detta viset?
tilläggas ska att jag har bytt ut rören till kylningen till AN10 slangar om det spelar någon roll. samt jmodat lådan.
lådan växlar och allt men när jag ska backa så liksom hackar den lite granna när man backar och när jag kör på driven så tycker jag den växlar till 3an och overdriven lite sent och den tvekar inte för en sekund att växla ner från overdriven om den får chansen så att säga.
men trycker man gasen i botten så växlar den ner perfekt och sen så växlar den perfekt hela registret (med litet undantag för sista växeln där den är lite lite lite tveksam)
jag har även bytt converter till en 10" 3000rpm stall converter om det kan spela någon roll i mina problem
om det finns någon mer info som behövs för att kunna ge en felbedömning så är det bara att hojta till