Idag när jag vakna, så slog en tanke mig, fan vad trist att man inte hör bmw 6ans härliga ryt 😏 Självklart ska man följa magkänslan så det var bara Fram med kapen och kapa bort sista burken 😊
Nya grejerna på plats, som senare ska svetsas 😊 [/url]
Och så blev det, inbillning eller ej, tyckte den blev lite rappare på gasen faktiskt 😱 Inget volvo traktor ljud, utan blev lite dovare på lågvarv och lite goare på högvarv 😊
Liten mini update, har funderat ett tag på att ta bort torkararmen på bakrutan, men det ställer ju till det med microbrytaren för shoppingluckan, men eftersom den endå inte fungerar utan öppnas innifrån tog jag tag i det idag :-) var ett rent hel****e att få bort eländet men blev riktigt nöjd, blev en helt annan bil bakifrån :-D
Tycker den ser skaplig ut för att ha passerat 30k nu i veckan
En bild ifrån gårdagens Mäkimeet i Sandviken Blev även en liten hälsokontroll på hjärtat idag pga oljeläkaget, visade sig ev vara oljefilterhuspacknningen som enligt vad jag läst är ett vanligt fel på dessa motorer, ska kontakta bmw imorgon och beställa en ny
Följer tråden och gillar stilen du har fått fram, e39an touring gör sig så himla bra med schyssta fälgar o lite sänkning! '
Får man fråga hur mycket du har betalat för bilen? Är själv på jakt efter en 520 touring med M-sport och de växer inte på träd direkt
Tack kul att du tycker det :-D ja finns inte en enda 520 170hk m sport på blocket så :-) funderar på att sälja min och byta till en nyare då jag känner att den börjar bli klar, ska jag sälja den så hade jag tänkt mig 35 :-)
Blev ett byte av bromsarna fram idag efter jobbet, då jag hade riktigt mycket vibrationer Var till Bmw idag och hämtade packningen till oljefilterhuset så blir ev ett byte i helgen