3132
Sök

Kan man söka hur många bilar det finns av den man vill ha?

406 Inlägg
20 februari 2016
Trådstartare
Tillexempel: Jag vill hitta hur många,samt var dom finns i skåne av tex ford fiesta 84-88 årsmodeller.
Har ju inga reg.nr för den sökningen kan jag......

Finns inga på blocket o jag hade tänkt chansa med en lapp i rutan.....

Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren....

livsnjutare
52 Inlägg
20 februari 2016
I hela Sverige finns det bara EN Fiesta på Blocket av årsmodellen 1984 - 1988. Men var vill du söka någonstans? Vill du ha reda på genom Transportstyrelsen hur många Fiesta det finns registrerade i Skåne av årsmodellerna 1984 - 1988?

Kolla gärna in min egna sida: Bocken Bruse

406 Inlägg
20 februari 2016
Trådstartare
BockenBruse skrev:
I hela Sverige finns det bara EN Fiesta på Blocket av årsmodellen 1984 - 1988. Men var vill du söka någonstans? Vill du ha reda på genom Transportstyrelsen hur många Fiesta det finns registrerade i Skåne av årsmodellerna 1984 - 1988?

Har dammsugit blocket ja.....jag skrev inga för jag är ute efter 1.1 liters motorn(mer lättmeckad)
Ja exakt, jag vill ha reda på hur många det finns i skåne, samt VAR dom finns om det är möjligt.
Mvh
Senast redigerat av xc90 (20 februari 2016)

Teknisk
328 Inlägg
20 februari 2016
Hör av dig till transportstyrelsen. De kan kolla åt dig, men de tar betalt för tjänsten.

Hellre veta lite om mycket, än mycket om lite.

406 Inlägg
20 februari 2016
Trådstartare
Maxen skrev:
Hör av dig till transportstyrelsen. De kan kolla åt dig, men de tar betalt för tjänsten.

Tackar.....får man ett utdrag då på tex årsmodell o var dom finns? Eller hur mycket info finns där?

847 Inlägg
20 februari 2016
Nu blev jag oxå intresserad! Så man kan ringa och fråga dom hur många sånna bilar det finns i sverige å få hem tex uppgifter på alla bilar?

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)

89 Inlägg
21 februari 2016
Tror knappast Transportstyrelsen ger ut uppgifter om du inte har något speciellt reg.nr som du undrar mer över.
Kunde man bara begära att få uppgifter om ett visst bilmärke och modell och var ägarna till dessa bor så vore det en guldgruva för stöldligor.

Teknisk
328 Inlägg
21 februari 2016
xc90 skrev:
Maxen skrev:

Tackar.....får man ett utdrag då på tex årsmodell o var dom finns? Eller hur mycket info finns där?

Läs mer här: https://www.transportstyrelsen.se/sv/va … rdonsdata/

REJ skrev:
Tror knappast Transportstyrelsen ger ut uppgifter om du inte har något speciellt reg.nr som du undrar mer över.
Kunde man bara begära att få uppgifter om ett visst bilmärke och modell och var ägarna till dessa bor så vore det en guldgruva för stöldligor.

Det är mycket man tror här i världen har jag märkt.

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 254 Inlägg
21 februari 2016
Det står så här: Du kan välja ut fordon utifrån till exempel bilmärke, årsmodell, geografiskt område eller ägarens ålder och kön.
Alltså inga regnummer eller namn på ägaren vad jag förstår.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Teknisk
328 Inlägg
21 februari 2016
Vettemannen skrev:
Det står så här: Du kan välja ut fordon utifrån till exempel bilmärke, årsmodell, geografiskt område eller ägarens ålder och kön.
Alltså inga regnummer eller namn på ägaren vad jag förstår.

/Benny

Formuleringen beskriver några exempel på vad som är sökbart, inte vad som redovisas.

Det finns underrubriker som hör till länken i tidigare inlägg. "Vad kan vi söka på?": https://www.transportstyrelsen.se/sv/va … i-soka-pa/

I Transportstyrelsens exempelfil i denna underrubrik syns registreringsnummer, namn och adress tydligt.

Sök