3810
Sök

Köpa högerstyrd bil, ja/nej?

7 491 Inlägg
3 februari 2017
Brådhis skrev:
Backa genom drive-in på McDonalds...?

//Brådhis

Hahaha!
Den var bra.
Som Svensson Svensson med den begagnade postbilen och automaterna vid parkeringsbommarna.

Skämt åsido är det billigast att köpa vänsterstyrda i Storbritannien och högerstyrda i Tyskland.

169 Inlägg
3 februari 2017
Brådhis skrev:

//Brådhis

De har man gjort några gånger. Helt normalt för mig dock inte så normalt för dom som öppnar luckan 😂😂😂😂

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
3 februari 2017
Brådhis skrev:

//Brådhis

Brukar jag oftast göra ändå, även fast jag har ratten på "rätt" sida tongue

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

3 173 Inlägg
3 februari 2017
Brådhis skrev:

//Brådhis

Där hade vi de värsta problemet tycker jag wink

1 705 Inlägg
3 februari 2017
Brådhis skrev:

//Brådhis

Det funkar faktiskt alldeles utmärkt.
Garagekompisen har en Evo med ratten på fel sida, så han ses ofta åka baklänges genom diverse drive-in faciliteter.

Personligen kan jag bara instämma med många innan, det absolut största problemet är omkörningar av framförallt lastbilar. I övrigt vänjer man sig otroligt fort vid att sitta på "fel" sida och tänker överhuvudtaget inte på det.

7 435 Inlägg
3 februari 2017
rcy skrev:
Brådhis skrev:

//Brådhis

Garagekompisen har en Evo med ratten på fel sida, så han ses ofta åka baklänges genom diverse drive-in faciliteter.

Personligen kan jag bara instämma med många innan, det absolut största problemet är omkörningar av framförallt lastbilar. I övrigt vänjer man sig otroligt fort vid att sitta på "fel" sida och tänker överhuvudtaget inte på det.

varför ej be han prova sina ben å gå in?

1 705 Inlägg
6 februari 2017
granadadr skrev:
rcy skrev:
Brådhis skrev:

//Brådhis

varför ej be han prova sina ben å gå in?

Eftersom det funkar alldeles utmärkt att backa.

Sök