4322
Sök

Bilköp efter två löner... Vilken?

Byfåne
368 Inlägg
20 juni 2007
En 5-serie BMW, sen 80-talare/tidig 90-talare.

VAG entusiast
277 Inlägg
20 juni 2007
MaZzej är intresserad av en Golf VR6 han undrar om han får plats bra med fötterna i den. Han har inte storlek 50 som jag har då cool

Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all

Dieselgypsy
538 Inlägg
20 juni 2007
Jag tycker du ska spara mer pengar, eftersom du i denna prisklass kommer hitta bottenskrapet av alla f.d. prestandabilar som finns på blocket (med några få undantag).

Spara hellre några månader till, och du får en bil med garanterad MINDRE problem!

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna

VAG entusiast
277 Inlägg
22 juni 2007
TheDeadDorkster skrev:
Jag tycker du ska spara mer pengar, eftersom du i denna prisklass kommer hitta bottenskrapet av alla f.d. prestandabilar som finns på blocket (med några få undantag).

Spara hellre några månader till, och du får en bil med garanterad MINDRE problem!

Han behöver ju inte få botteskrapet man kan göra fynd där med
Senast redigerat av pz_racing (22 juni 2007)

Audi 1910-2007 97 år
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
22 juni 2007
Du kan mkt väl hitta en 325 e36 för 25-30k om du är duktig på prata.

Bmw osv..

VAG entusiast
277 Inlägg
25 juni 2007
MaZzej skrev:
Tjena smile

joo nu var det dags för en tråd som alla kommer tycka är tjatig. Men men hoppas det är okej ändå!

Har precis börjat jobba och känner att det skulle vara kul med en bil! Tänkte spara 2 eller 3 löner för bilen dvs en bil inom 0 - 25 tusen.

Mina krav: Bakhjul eller 4hjulsdrift (roligare på vintern), bra med acceleration orginal eller ska jag säga "riktigt" bra med acceleration!!!! (för lite race vid rödljus smile, sen så är jag 1,85 lång o lite bred om axlarna. Vill gärna sitta bekvämt!

Det är nog allt big_smile Nu väntar jag förväntansfullt!

Ha D!

fyll på med mera tips på bra bilar i den prisklassen

Audi 1910-2007 97 år

VAG entusiast
277 Inlägg
25 juni 2007
kom igen då gubbar grabben vill ha en bra bil å han står i en mörk tunnel hjälp han med detta mad
Senast redigerat av pz_racing (25 juni 2007)

Audi 1910-2007 97 år

Rallykalle och kabeltattare
422 Inlägg
25 juni 2007
En BMW E28 då?

Typ en 528, 184hk och gott om platts smile Finns även gott om trimmdelar om man vill ha mera ös 
i bitarna.

Annars är Nissan S13 ett bra köp, finns mycket mycket delar till dessa.

Smålänning
7 887 Inlägg
25 juni 2007
Volvo 740 turbo. Billiga delar och hyfsat drag. Hittar lätt en fin för 25 000. Bredden räcker till även för riktigt storvuxna, och höjden med. Ganska stryktålig också, den går inte sönder om du skulle kasa i diket eller nåt sånt.

Vet inte om man kan hitta en 940 för dom pengarna, men det är väl egentligen samma bil, fast inte lika snygg wink

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Kettunen
25 juni 2007
http://www.blocket.se/vi/12253198.htm?ca=15_s

Den då??
Opel kadett GSI CAB! GSI modellerna är sjukt roliga för att vara en kadett!!!

Sök